"En blogg för alla dom...

...som inte har nån aaaannan bloooogg å läääsa.... ...Denna bloggen är för dooom..."


Dåså. Gott Nytt År! -sent ute, jag vet men jag har inte bloggat på över en månad nu...
BARA för att lilla jag skulle försöka å va lite rolig å sammanställa År 2007.
Men jag kom på att de inte skulle bli nå bra... Då kan man juh skita i å läsa mina andra bloggar jag gör /år... Bara läsa de sista lixom... Aja....

Jag hade gjort en sammanställning om hur måna tjejer/killar de sovit i min säng under året... hehehe...
Kommer inte ihåg nu men de va typ 4-5 killar och 1 tjej...På soffan har de legat 1 tjej och 2 killar...
Så stastisktigt sett så ser de juh bra ut.... Mer killar än tjejer...
Statistiken visar tvyärr inte "Aktivitet i Underliver"
Men jag har juh sagt att ja ska säga till när jag får ligga..... *skrattar*

Vad har hänt då... Förutom att de är ett nytt år... Förresten, äre ett sånt jävla gott nytt år? Tror inte de....
Jag är arg. ledsen. besviken. Och jag har väl eg mig själv att skylla...
Dom ringer aldrig ut mig från jobbet.... Inte de som rekryterar ivf... Om de från avdelningarna får bestämma så ringer de ut mig.... Dom vill juh ivf ha mig.... 1 gång ringde de mig på hela januari... Jag fick iofs 5 skift då... men 5 skift klarar man sig inte på...

Funderar på om jag ska ta å söka mig därifrån... Jobba i torsåker i sommar... Ska ivf söka både på huset och på hemtjänsten...
Lär väl söka på Hessel oxå antar ja....
De är de här jag hatar.
Jag hatar att jag är för feg för att tag i mitt egna jävla liv.
Jag har tyckt att det har varit skönt att va timmis tidigare.. Emellanåt... Inte de där med ovissheten om Om och När man ska få jobba nästa gång... Skönt att emellanåt få glida runt lite bara...
Inget av de här känns bra nu.... Jag betalar räkningarna -för att jag så fint är vuxen och tar mitt ansvar... hehe... lr för att jag dragit på mig en lägenhet och en bil.... De är såklart ett måste....
Efter jag gjort de blir det EN resa till valbo... För att tröstshoppa.
Jag gör av med pengarna för att ja inte vet när ja kommer få göra det nästa gång....
Den tanken är inte sååå vuxen, jag vet... Jag hatar att inte ha pengar...
Men det är Mitt fel och ingen annans.

Måste ha hamnat i en svacka.... Vill ha sommar å sol... lr bara resa bort...
Vill ha pengar.. Göra nå roligt... Men allt de där hänger ihop... och ja kan inte få nått utav de...
Bläh... Jag är så less....

Nu ska jag äta min dyra frukost... Handlade på Statoil igårkväll när ja slutat jobbet...
De blev en Bärry jordgubb och juice... 98:- typ...

ajaaa....

Fjonkan - uttråkad....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ojoj! Nu höll jag på att ramla av stolen! TK har uppdaterat! :D Mera sånt vill vi se. ;)

2008-02-12 @ 09:58:37
URL: http://sandramalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0