Bra kvinna...

..reder sig själv...med hjälp av en annan kvinna...

Var till IKEA och köte de där bordet... Tog hjälp av min starke storesyrra... Vars rygg inte gjorde ont längre efter bärandet upp för min lååånga trapp och in i lägenheten... Hon kände av benen mer efter! hahaha...
Well done! ;D
Hon visade vart bordet skulle stå! eeh? hahaha...

Pussade på barnen sen efteråt... myys... *älska*
När barnen lagt sig så delade vi på 2 påsar popcorn... mumms...
Kika lit tv...
Lånade hem lite filmer som ja ska glo igenom... Men de får bli först nästa år... ;P
Så jävla tråkigt skämt.... ja veeeeet... Tyvärr vet jag vem pappan till mig är...
Ah... Nästa år ska bli ett EGO-år... inte överdirvet mkt men lite...


GRATTIS TILL JOBBET ÄLSKADE LILLASYSTER!!            ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG!!               PUSS PUSS PUSS!! <3

Jag är som champange... Lite söt... Ganska fyllig... och jättesur...
hoho... Tråkigt skämt nr 2.

Ska jobba imån, Nyårsafton...
Sen blire Newhyttan...  Ost och kex....  typ. Jobba Nyårsdagen.. weeehooo... :D not.
Valt de själv...

Jag köpte skivan med dom du gilla.... (psyko)  Har nästan lyssnat igenom den...
Hinner lyssna till låt 6-7 innan jag kommit fram till jobbet... Och den biten gillar jag... Om ja kanske ska ta å börja lyssna från samma spår och till slutet.... hahaha... Ett tips, från mig till dig! ;D

Köpte mig en kalender och 2 nya bhar i Valbo idag oxå.... För presentkorten... Väldi bra skit...
Inget överdrivet sexigt... varken kalendern lr bharna...  Men de duger åt mig...

"Haru fått mens än?"
"näe.."
"men vafan...."
"skönt att vara utan..."
"jo, njut så länge du slipper... men du lär juh få ordning påt om du ska skaffa barn...."
"JAG HAR INGE BRÅTTOM!"

Köpte potatis på affären idag. Mumms.
Idag har jag ätit; 2 lussebullar. 2 påsar popcorn.
Druckit: 1 glas mjölk. 1 glas cola. 1 glas vatten.
BRAAAA.... näe...

neee... om man skulle ta och....


Fjokan - söker nån som kan skruva ihop de där jävla bordet oxå! hahahaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0