Äntligen är de över...

...Julklappar, julmat, julgran, jul, jul, jul, jul! *kräks på*
Tilläggas bör att jag är nöjd med julklappar, julmat och julgranen...

Bäst julklappen: Presentkort på resa.
Bästa julmaten: Helt klart skinkan i år! Bra jobbat Madde! :D
Julgranen: Stulen. Och klart den finaste granen vi haft på länge! :D

Fick massa andra bra julklappar oxå...

Bäst nr1.
Signe va säger tomten? "how-how-how"

Tror de blev nöjda med sina julkalppar...

Bäst nr2.
När Alfons och Melker hittar tomtekläderna i tvättstugan...
A: Melker.....kom å kolla!!!!
hahahaha....

Lika varje år, vi vuxna hoppar högre än barnen när tomtejäveln kommer å kikar genom fönstret....
Nästa år lär vi hyra en tomte... De större barnen (och jag) hajjar vem de är...

Fick presentkort på IKEA oxå... så jag å madde va där... Jag åkte utan mitt såklart...
När vi kom dit fick ja se att bordet jag vill ha snart utgår!!! Lär in å köpa de fort fort fort!!
Vill haaa!!
Köpte mig ett litet sidbord idag... svart... 49:-
Fynd.

Juldagen.
Kul kul kul!
Förfest hos Thomas och Johanna iår igen... Häftigt att vi va välkommen! hahaha...
Den första man ser när man kommer in på Folkan är C i baren... Prata lite... Sakna.
Syrran kläcker ur sig;
"För att få nåt från den här baren lär man ha pattar!"
Träffa massa roligt folk! Jonna, Fasen va ja saknar dig å nicke!
-Humle och dumle va på toppenhumör! (jag å madde)
Stackars bartender.... Lr... näe :)

Tog taxi hem.
Smart jag kläcker ur mig; Jag kan betala allt över 400:-! Vilket va 13 kr... Madde va väldigt glad för "bidraget".hahaha...
Somna... på soffan eftersom min säng blev upptagen...
Sov som en gris... The end. :D


Så jävla trött idag. Dryg dag på jobbet. "Skitjobb"
Gjorde illa fingret... Man ska inte va så ivrig när de gäller att torka bajj....
Tydligen.

Fick halvpanik i valbo då de va massa jävla idioter där å trängdes...
Hade för en sekund glömt hur de va på mellandagsrea...  idioter.

Försökte städa lite här hemma... ser ut som om en orkan dragit fram...
Borde damma och dammsuga... Men jag orka inte...
Allergi! Välkommen!
Har plockat ihop lite så de ser hyffsat ut...
Tog reda på disken... torka av spisen å så...
Våga fan tända nå ljus här... Ungefär lika smart som att tända ett ljus på en höskulle... Samma effekt...
*explodera, brinna, brinna mera*

Fast ett doftljus skulle göra susen.... Ta bort all fislukt  (från inneboende)
+ att de skulle lukta nystädat.... hahahaha...
Tips från mig till dig!
Fast 12 doftljus räcker inte såvärst länge...... *problem*

Ja å madde va till Gävle efter vlabo... åkte till lägenheten...
Äntligen färdigtapetserat! jättefint! men så har juh inredningsexperten (JAG) varit med å kikat å bestämt oxå... :D

Gick å skulle leta på förrådet.... Hitta inte så vi plinga på en dörr... En kille öppnar...
Han hade ingen aning sa han men hans tjej som stod i duschen hade tydligen... han gick in och vi trodde han skulle fråga henne bara... men ikke!
Han hade släpat ur henne ur duschen så där stod hon i bara handduk och förklarade för oss vart de där jävla förådet var! hahahaha...
På rolighetssklan: 7
På pinsamhetsskalan: 2 (de är inte jag soms ka bo där....) hahahaha....

Näe... här blir inga barn gjorda.... Ont i fingret har jag oxå...  hahaha... hur fan lät de där!? aja....


Fjonkan - Väntar på den där brandmannen som ska komma å kyssa henne på halsen....

Kommentarer
Postat av: Dumle

Huh?

2008-12-29 @ 09:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0