På fötter...

...igen... Ångesten har lagt sig... Man lär gå vidare... Acceptera att han, den mysige, omtänksamme -för alltid är borta...
Jag har varit och gjort så desperata saker så de finns inte...

Att jag kan haka upp  mig på nåt så fjösigt... Jag hakar jämt upp mig... För att jag är desperat...
När tom min pappa börjat dejta... De är illa... inte för honom... men att... ja...situationen! han lyckas å inte jag...

Nästa semester beger jag mig  neröver... jag ska hitta en prins...
Lr behövs kanske inte ens med nästa semester....
Ska på Kryssning på fredag igen med Malin! :D
Att de där båtarna gör en till en helt annan människa... Man e inte alls samma som kliver på som går av 24 timmar senare...
Tro mig...

Men.. Mysgrabb... faaaaan... Jag ska ALDRIG mer klanta mig....ja lovar!

Sitter å lyssnar på Ironik - stay with me...  och nynnar med... jag själv tycker det låter fiiint ;D
Mys-låt...
Om å om å om igen...

näe vafan...

Sitter i huset.... själv... andra gången i hela mitt 24åriga liv som jag ska sova här ENSAM...
Lite skäääry.... HAr iofs kattjävlarna å hålla i ifall de kommer fula gubbar...

ajaaa... nu ska jag kika tv... inte skrämma upp dig nu Therese... hahaha...
Dippade nyss... har inte gjort de på evigheter... nu vet jag varför... bläääääh...

Imån blire familjemidda utan papps...nationalen... mumms!


Fjonkan - rädd för ensamhet och mörker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0