Man blir så himla...

...GLAD AV DE HÄR VÄDRET ! ! ! ! ! !
Det är juh helt otroligt! wooohoooo!!

Idag har ja massor att göra... känns de som... Ska åka å hämta den svarta arbetskraften jag anlitat för städning av min lägenhet... Synd å kalla den de... Bombhål passar bättre... Ska ivf hämta henne runt halv ett...
De är snart... kl är nu.... 10.15...
Massa ja ska hinna å de känns som om jag står stilla å trampar...
Ja ska baka till kalaset på tisdag...
Plantera på balkongen...
Plantera hos Mamma...
Städa...
Jobba...
Köpa diskmaskin...
Kika på present åt madde...
Jobba mera...
Städa mera...

Känns som om ja hellre vill sitta på balkongen å äta glass när de är sånt här finväder juh!!
Kanske hinns med de med...

Pappa kanske får komma hem från sjukhuset idag... hoppas på de.... madde ska ringa in å höra nu efter halv 11....
då är ronden förhoppningsvis klar å så...
Han hade feber å så tidigare... Var in å hälsa på han igår å i förrgår...

De va juh roligt att se dig igår! Du luktade hyffsat o såg smart ut i dina nya brillor...
Bara för att ja inte sa något betyder de inte att ja inte tyckte de va fina...
Jag är skitdålig på att ge komplimanger...
Men du va SÅ FIN SÅÅÅÅ! :D

Nu kom madde in från stallet så nu vankas det fikaaaaaa!!


Fjonkan - Småstressad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0