Carina...

...Berg... hon är lite av en idol... hahaha... Vet hon om att hon är rolig? så himla spontan... hahaha... ja diggar henne... Berg flyttar in började precis på tv... ska småglo på de undertiden ja bloggar...

Imån fm så ska ja hämta barnen... Vi ska leka... äta...leka... fika... leka...
Alla barnen ville till moster! Weee!!

Serverade idag... 3 begravningar... Ryggskott efter allt bärande av stooora smörgåstårtor...
Hade eg behövt sovis imån...men de får ja ta på söndag... Börjar 6.45 på måndaaaa...

Sitter å funderar på om ja ska ta å sälja Polon å ta ett lån å skaffa mig en bättre/nyare bil...
Fast eg har jag inte råd... Ett lån kostar mera i månaden... + bensinen... Min polo går jäääävligt billigt å bra... man är nog bortskämd... mmm...ja får fundera på de dära... skulle vilja ha mig en antracitgrå... heter de så? stavas de så? ajaaa... skitsamma... en nygrå biljävel... de skulle sitta fiiint...
De är sånna här gånger man skulle haft sig en sambo! Som såklart tjänar lite mer än va ja gööör...hahaha...

Vafan har Börje på huvudet?! Ett dött djur!

Nu ska ja ta å dippa lite gurka.. så himmelens sugen på vitlöksdipp! mummsi!!

näe... here i come gurkon!



Fjonkan - Skulle haft sig en redig... karl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0