Alla barnen...

...har varit här idag... Trodde ni jag skulle köra ett skämt? Jag skämtar absolut inte... haha... de är på blodigt allvar när de är här... Suuuger energi ur sin gamla moster... Det blir sängen tidigt ikväll kan ja lova!
hahaha..

Anna kom å hämtade alla... först åt vi tacos.... mumms! kaos som vanligt vid matbordet...  hehehe...
gott vare ivf...

Efter maten kom stefan, jen å wille... fikade lite.. finschka pinnar...
Madde tog fram gitarrerna... igen... hehe.. som hon så fint hade städat undan igår...
"De ser ut som en jävla fritidsgård här!" -hade mamma sagt om hon sett alla sladdar, mikrofoner å gitarrer.... hehehe...
Kan jag aladrig få vara bäst på nåt?! snälla dååå?! hahaha...

hehehe... emma ligger här nedanför mig å flåsar... syrrans svägerska.... ´s hund....  ;D
Hon är ute efter chipsen å ölen på bordet ;D hahaha...  Hon gillar inte musiken direkt... men om man stoppar åt henne ett chips då å då så kan hon väl stå ut med de... hehehe...

Imån; Jag ska ja tillbaka till havet..
"taaa mig till haaavet å gör mig till kuung..."
Äh... vi ska ut å kika hus igen... Imån följer kameran med! lätt! Så himla underbart å fint där ute!
Synd att man inte kan fånga känslan av havsluften på kort... aaaaah.... *älska*
Vi ska åka till havet i sommar... på MIN SEMESTER!! hehehehe... Så underbart!!! Weeee!!!

Pratade med ida igår... najs najs... skvallra lite... kolla läget... De är så himla skoj å tjuvkika på andras sidor å så! hahaha.... tipsade lite dääär... :D

Träningsvärk i armarna idag... serverade stora tunga smörgåstårtor igår... åh ja som är så jävla otränad...
aowe...

jajaaaa....

Har man fått skrivit av sig lite dååå...


Fjonkan -  vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0