Vuxen...

...så var vi där igen... jag och mitt problem med vuxenlivet... vi kommer inte riktigt överens...

..spec inte idag... idag är jag bakis som faen... ja skulle inte ha sugit tania.... skitvin... ;)
Man blir juh så jävla sexig när man dricker... jag måste sluta upp med de... fan... har jag ångest igen månne?

Jag har tusen grejjer som snurrar i mitt huvud nu....
jag lär försöka komma på ett sätt å hantera allt... Jag har egna problem och andras på halsen.... *suckar*
...och när man inte vet vart man ska börja...svårt...
Varför känner jag som jag gör? ja hajjar de inte....
Varför kan inte dom som är äldre än mig komma in å ta över? ...de borde va mera vuxen...tycker man...
De ovuxnaste ordet jag vet;
Bajs.

Orkar fan inte... inte nu....

/Fjonkan - bakis som faen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0