Håll käften...

...och kör... Vad är det för jävla låttext?! Direktöversatt av Miss Fjonk... :D

Idag på jobbet har jag agerat körautmaterska... cateringbud? ja va heter de då?! hahaha... skitsamma...
Skjutsat dit... hämtat upp igen... lämnat skolmat... tjohoo... hämtat upp grejer på typ 4 olika ställen...
Belöning: En glass och sen en MASSA disk. Inte så roligt... Luktade pjunk.... och vet ni inte hur pjunk luktar så skyna der upp till Raskens å sniffa på deras lager! fyyy faen... allt stod kvar som vi ställt det i fredags... Åh de luktade... ja... Illa... uscha... Förstår att gubben va tacksam att vi kom å hämtade de...

Hade inte hjärta att lämna Nicke med all disk...så vi hjälptes åt att plocka iordning... ja kanske inte gjorde så mkt men ivf... jag var moraliskt stöd. Ett bra sådant ;)
Och vad är de med mina händer?! Varför vill dom inte jobba med det jag jobbar med?! aowwe... *snyftar*

Och Sandra... När jag skrev det där så visste jag att du skulle kommentera det sådära!
Hahaha... Det är nästan så att du duger... Kåt å så va juh bra men de va det där med de där tredje benet...
Äh, skicka in en ansökan till spelmansv 15 så får vi se! ;) Jag skulle nog bli en bra ansökningsläsare...
Och komihåg; Ansökningar som är skrivet på ett ljustfärgat papper komms ihåg oftare... Tips ;)
Och till ljustfärgat papper hör inte; Vitt.

Hade en väldigt givande konvers med min granne innan ja kom in... höll mig kvar i kylan.... äh.. .de blir väl sådär... ensam å så... uttråkad... och med pension. Underbart! hahaa... Kom på de! jag vill inte ha semester! Jag vill gå i pension! ...får dock vänta snällt till april år 2049....

Såg aldrig till min sambo idag... han skulle hämta lite grejer hos oss... men sakerna var kvar  när jag kom hem så inte vet ja...

Måndag.
Det betyder 4 more to go!
Det betyder oxå; 7dagar kvar till lön.
Jag har just nu; 400 kr kvar på kontot. .Jag borde överleva. Tycker jag... Fast... massa räkningar...

*suckar* Jag borde ha en bättre hälft som betalar mina räkningar... så ja kan bränna mina stålar på hattar! ;) lr nåt annat skoj ;P

åååhååå... jag är så trött...tror ja... *gäääääsp* de va ja visst... hahaha...

Roligast idag; fick 50:- på H&M.... skoj skoj...
Tråkigast idag; Nicke... hahaha... Gul bil! *slå på* hahaha... moget... ;)

Jag skulle kunna göra att för att få vara lite omogen igen... ho ho ho... -dagens skämt ;)

You can put that blame on me... *sjunger*  ...kommer ihåg diskus. men kusin om Akon... Jag proppsade på att han inte va så svart.. De gjorde inte hon... hahaha... Och vi båda visste såklart att vi hade rätt... ;)
de kanske inte va Akon de där? hahaha... skitsamma. Nu vet ni. ;)

Näe... fy fan va kallt de blidde da... nu ska ja ta å linda in mig i tantfilten... myyys...

Blir inte så sent ikväll... tror ja... hehehe... Ska försöka komma isäng före kl 23.30..... *gääääsp* det blir nog lätt... hehhee...

Tjo!

Fjonkan - att diska pjunkdisk är inget jobb för en prinsessa.... ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är jag verkligen så förutsägbar? ;)

2007-09-18 @ 22:20:29
URL: http://sandramalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0