KUK...

...Kyrkans Ungdoms Kör.  Såg att det stod för det...  Tydligen....

Alltså. Det sista nån behöver höra just nu är att nån gör mig ledsen.... Så jag tänker inte tala om det för någon...
*suckar djupt*

Jag HATAR.

Sååå.... hemkommen från jobbet...  35 pix i dricks... Weee.... kl är nu 01.22. Trött. Svar Ja.
Jobbat 15,5 timmar idag...

Det har varit skitroligt på jobbet idag/ikväll/inatt.... Mkt folk... mkt dansa...
Skitbra Trubadurkille oxå... Mattias Nånting från Gävle... Med en röst som man skulle kunna... Jaa...
Jag har juh alltid sagt det... Killar som kan sjunga å klinka på gitarr - sånna blir jag kär i...
Synd att dom aldrig blir kära i mig bara....

Citat:
"Så här äre Therese... Jag kan säga helt ärligt att du ser bra ut och du är ingen knäppskalle även om du är lite flummig men du skulle def inte ha nå probs o skaffa ragg om du ville de...."

....och du kallar MIG flummig.... ;) Vem klarar av att säga allt det där i EN mening?!?!
Toker...

Mera! mera! mera!
"9 av 10 kvinnor säger att storleken inte spelar någon roll. I samma undersökning visade det sig att 8 av 9 kvinnor LJÖG!"

So sweet, so beautiful...

Det är så jävla tråkigt med folk som inte kan hantera spriten... Antar att jag oxå är en sån...
Jag HATAR.

Vill ni att jag ska göra en Jag-HATAR-lista?! Okej, ni ska få en.

Jag hatar;
Killar.
Killars flickvänner.
Killars Xflickvänner.
Killar som inte tycker om mig.
Killar som är otrogna.
Killar som..... äh.. jag lägger ner...

Jag har druckit ikväll... en cider... Jag skulle vilja bli riktigt jävla skitfull och bara glömma allt... Som om det skulle göra saker å ting bättre å lättare...

Sluta för fan å vara så jävla DJUP!

Sluta för fan å jamsa med! Ge dig!

Apa.

Fjonkan - bitter.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Easy girl, easy.. Kom hit och festa med mig! :D

2007-10-13 @ 11:31:28
URL: http://sandramalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0