"Alla bara tänker...

...på sig, det är bara jag som tänker på mig...."  Var det nån som sa en gång... I dessa tider är det tufft...  Jag är antagligen inte den det syns på... och jag är antagligen inte heller den som öppnar munnen och säger det rakt ut...
Ibland önskar man att någon kunde läsa ens tankar och bara kramas med mig...  lr nåt...

Jag sover inte dåligt... för mig är det inte sömntabletts-tider... men bara för att det inte är det så betyder det inte att jag inte mår dåligt... Har ni tittat på mig den senaste tiden lr? har ni sett hur mkt jag har gått upp i vikt? ...där har ni det.... *suckar*

Förlåt för att jag inte ens orkar med mig själv....
Mitt i allt ska man gå å skaffa sig en jävla förkylning som ligger i kroppen och vilar oxå....
Mitt jävla år i år.... verkligen....

Kan inte jag bara få vara svagast av alla svaga?
Jag måste väl inte rädda alla andra?

Fjonkan - utan ork...

Kommentarer
Postat av: L

Låter inte så roligt, alls.

Hoppas du mår bättre snart, "efter regn kommer solsken..".

2007-11-16 @ 21:44:09
Postat av: M

Neej, du måste inte rädda alla andra..
Var och en får ta ansvar för sitt eget måeende, du kan inget göra åt andra, ta hand om dig själv istället!
Hur svart det än är...tänk på nedanstående citat en kort stund:
"Det är i motvind en drake lyfter.. inte i medvind"

2007-11-20 @ 21:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0