Bloggare på begäran...

Eftersom jag tillhör kategorin "en av de mest intressanta människorna på denna planet", skaffar jag mig nu en blogg - på begäran av nyfikna människor... ;)

Så jag tänker på de här viset bevisa för att å alla att jag FAKTISKT har ett liv när jag inte jobbar... ICA och mina små söta syskonbarn, vad jag har saknat er de senaste 5-6 veckorna! ;)hehe...

jag kan dock inte lova att jag kommer fylla bloggen med massa smaskigt varje dag... hehe...

Så... Vad skriver man i en blogg... Om jag ska va helt ärlig så har jag bloggat tidigare... en helärlig blogg som jag för eran egen skull nu skyddar er ifrån ;)

Näe men allvarligt... äre nu jags ka skriva om min väldigt intressanta förkylning? Ok, då gör jag det... Började igår på jobbet... mådde massa inte bra... på em hade jag feber så jag bad om att få gå hem... å det fick jag såklart... (tack) :)

Åkte hem till pappa... för att söka efter medlidande... hittade som vanligt inge... "pappa kan du åka å köpa alvedon åt mig?" (med min ynkligaste röst bad jag...) P: "näe, varför dä??" HALLÅ?! Jag är SJUK!! pucko... Lr vi båda va puckon... Hans om inte gjorde som jag sa och jag som trodde att han skulle göra det... Mina kära dammråttor under sängen skulle bry sig mer om mig...

Aja... men idag så är jag ivf på benen... har inte tatt nå alvedon... har BARA legat i soffan å lallat... lr jag tog en prom med vovvsis kl 9 i morse... Fick mig en blöt puss av henne... inte direkt ett uppvaknade man vill ha, men de fick väl duga... i brist på andra pussar... hehee...

Ja vet inte... Ska jag ta fram mitt rätta jag och inte bara va "Dirty Fjonkan" på fredagar utan 7 dagar i veckan, 24 timmar om dygnet? Naaa... lr?! hehehe...

Bara så alla vet så ÄLSKAR jag att CITERA folk... hehehe.. de är väl skitkul?!
Såhär var det... En morron pratade jag med Mattias i köket.. om hur roligt jag tycker de är att nästan alla andra tror att ja är jättepryd... Sa till Mattias att "dom skulle bara veta, de är juh för fan jag som är snuskigast på de här stället..." hehehe...

Lite senare på dan så snuskades det i köket... Mattias, Micke å Nicke som satte igång med massa dirtytalk... och jag skrek å höll för öronen å gick ut... flera ggr... Efter ett tag så säger micke: "Jag slår vad om att du är värst av oss alla här Fjonkan" Hahaha... Jag: "Mattiiiiiaaaas! Vad har du sagt!!!?" Mattias: "hahaha...jag har inte sagt nått!!"
hehehe... kul...

Näe, vafan... Nus ka ja ta å sluta skriva massa bajj.. ska åka med syrran till sandviken å handla midsommar mat snart... va gör man på midsommar?! har aldrig varit ledig en hel midsommar tror jag... hahaha... om förkylningen ger sig så blire kanske en sväng till gästis imån kväll... krypavstånd hem... lr så får man hoppas att det kanske svänger förbi en prins med en stor... ...vit häst å ger mig lift hem... *flinar* Lördag då? Hammarby med girlsen?! kanske de kanske...

Ah, dehär var alltså min första blogg... hoppas alla nyfikna haft en trevlig lässtund... De kommer meeeeraaaaa....


Citerar Alfons å Melker: "Sonkan, Sonkan!! -Det finns ko(l)syra i skogen!!"

Puss/Fjonkis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0