Lillördag...

...och trubadur på jobbet ikväll... lr de är iofs kväll nu... kl 19 börjar han spela... Funderar på att åka upp å kika lite... kul med folk juh! ;) Johanna skulle dit så... får säkert hänga med henne :)
....Jaaah.... för ¨nån romantisk kväll läre juh inte bli....  lr??
Kul när man får tjata till sig att bli medbjuden då... näh.... de är såhär mitt liv ser ut.... sönni....

Hur har helgen varit då? Jo, tackar som frågar.....  I fredgas blev ja kavar på jobbet.... åkte lite golfbil å hade kanonskoj... faktiskt... :) Ett bra avslut på dagen... jag å micke hade hållit i begravningsfika på em....

På lördagen.... pressade som en tok... hehe... lyssnade på lär låååånggrannarna spelade musik för fulla muggar...  najs å slippa släpa ut radion själv... hehe.... *slö* kommer inte ihåg om vi va nå till stugan?? kanske... *rycker på axlarna*
Lördag natt. 02.00. Sis ringer med njuront så jag får agera fejkambuland... transporterade de där supparna väldigt säkert up till hofors.... 130 på skogen... oooops! en mega bauota fågel satt vist i vägen... äh... hehehe... men den han undan... jag försöööökte verkligen att köra på den men de va liiite snabbare än jag ;)
hehehe....

Söndag.... vare då de va dåligt väder lr? ja kommer fan inte ihåg.... om de va bra väder så pressade ja ;) lr just ja! jag pressade på em! för då hade alla molnjävlar försvunnit.... äntlisch....

Måndag. LEDIG. Pressade. hehehe... tycker att jag borde va brunare.... 13 timmar i solen börde göra sitt till.... tycker ja....
Ja just jaaah! Färgade håret oxå! ....skyllde på att ja hade skittråkigt... vilket ja hade... så nu har jag "beach looking hair" hehehee.... killarna på jobbet såg  SÅKLART inget... Idag när johanna kom hem från semestern så vare de första hon sa.... hehehe.... taaaack! :)

Va upp å solade efter jobbe... varmt å svettisch vare... skönt med en dusch efter....aaaah..... Fucking hadduk bara som luddar av sig massa.... åh luddet fastanar i hudcremen... å så blire sånna dära vackra ludd-å-creme-korvar mellan fingrarna... hehehehhe..... lugn bara lugn, jag har tagit bort dom nu.... ;)

De kliar på kroppen... kanske jag inte borde bränna på mig så värstans mkt...

Appropå fuck.... Näe, jag har inte fått "damma av " än.... Pts... aja... ivf... så jäkla skoj... jonna pratade engelska på jobbet... "oh you mean a facktura..." de lät verkligen skojj... :) hehehe....

Ah! men en till grej! Mattias skulle byta fat idag...hehe... så hade packningen lossnat... hehe.... å så kikade jag lite på de dära... å när hans kulle trycka till så blev jag ölduschad.... hehehehhe.... :)

Höre på radion när jag åkte hem... "vad ska du göra med din bil i sommar? byta...blöahablä, lr kanske byta bromsar?? Byt hela bilen istället...." precis va ja ska göra... byta bromsskivor lär jag... helt schlutt.... känns säkert.... väääääldigt tryggt att åka PP nu.... not.... Vill verkligen byta bil.... *suckar å drömmer vidare*


jahaaaaaaa... vafaen... skaffade jag mig en blogg å så äre ingen som läser den? skoj... hehehe... ivf ingen som komenterar.. :/


kom på att bigsis visst läser...hehe...  lär man tänka på vad man skriver nu då? nääääääe ;)


Skulle behöva borsta tänderna tror jag... smakar... *känner efter* .....korv! ;) hehehe... Tur man inte ska hångla med nån ikäll... hehe...

Nu dök sandra upp på msn... kanske man ska ta å va lite trevlig...för en gångs skull.... ;)
Näe, tillskillnad från andra så kan jag föra mig.... "jag kanske inte är jättetrevlig men jag kan ivf föra mig..." hehehe...

hare bra hönni!

//Fjonkan -singel men ganska lycklig ändå.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0