Klockan...

....är nu kvart i 7.... torsfadmorron.... De flesta vanliga normala skulle kanske sova lr vara påväg till jobbet i den här tiden... men ikke jag...
Var ut i hallen nyss å kollade... lika spännande varje gång.... kläder överallt... smycken slängda här å där... kikade en sväng i plånkan oxå.... :S hehehe... 100:- kvar....
-Vi hade "personalfest" igår igen... men den här var speciella vip personer inbjudna.. hehe... Maccan å micke fick haka på på ett hörn... :D ...dom verkade juh finna varandra ivf.... efter några öl... hehehe... "Maccan fick napp före mig ikväll..." hehehe....

men asså... min mage... va i hel....

Så jävla kul hade vi... Åh så jävla full vart jag.... känns inte allt förjävligt idag ivf... vänta... lär springa....

Så... fy fan...  *uuurk*

Givande konversation vi hade haft inatt då maccan...  ...Börjar fundera på om de bara va ja som blev sådära jävla full... aja.... skoj vare... :D

Gjorde en grej ja ångrar...  *suck* kommer antagligen få höra sen...  humm.... Vi skulle kanske inte sprungit genom köket allihopa.... :S Sen så har jag inte så mkt mera att ångra...

De va juh helt sjukt roligt att åka cheva oxå.... hehehe.... men som vanligt får jag minnesluckor när jag transporteras.... hehe.... Jag vet hur vi kom in till falun å så... men... Men varihelvete låg etage?! hahahahahahaha....
Om jag har problem med spriten? en aning kanske....

En riktig fylla va jag värd... lr hur?! :)

aja... slut tjötat om de dära nu...

idag då... ska snart gå å lägga mig igen... jag fattar inte varför jag vaknar så jädrans tidigt när jag festat....
Hade tänkt åka på Biltema idag oxå... köpa grejer till min bil... så jag får bromsar igen maybe...

ah... *kryper mot sängen....*

//Fjonkan -mysig värre.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0