Gomorron...

...på er... Jag känner mig som 7 svåra år efter igår.... fasen va sliten man blir av friskluft... hehehe....
Kan vara min säng som är problemet oxå... hård som satan.... -Varför vill jag alltid flika in "fredagskommentarer" ?? aja...

Vafasen... fick jag mess av madde inatt?? *lär gå å kolla*  Jajjemen... fem i halv 2 inatt... "Tack för att du ordnade med allt idag! Kram från lillasyster å John"
-Hon måsta ha varit fuller... hehe.... näedå....
För jag svarade: "Ah de är lugnt, tack för att ni följde med"
Då fick ja till svar: "De va snällt i allafall. Älskar dig. Natti natt."

...jag älskar dig oxå sis...  image7

Roligt att man blir uppskattad ibland... Om jag får säga det själv så skötte jag mig helt..ja kan fan inte stava till ordet! hahaha.... Ah, jag skötte mig kanonbra alltså! Fast jag ville skriva det med ett lite mer "vuxnare" ord.... Så gick inte de heller... hehehe...

Vuxen. När fasen är man vuxen??
När man tar ansvar för sig själv?  Hur ofta har man inte hört barn säga "Kan själv!!" -den kör jag fortfarande med...
Man jag kom på att jag måste va långt ifrån vuxen... jag klarar mig inte alls själv...

Som tex den där jävla lampan jag köpte.... Jah, vad hände med den tror ni?? Jag slängde in den i en garedrob... åh där ligger den kvar... inte ens de klarar jag.... att koppla till en jävla kontakt...
Är det när man har kommmit s¨åhär långt i livet (jag är juh HELA 23) som man ska ta sig i kragen? Att börja lära sig saker så att man verkligen kan säga "kan själv!" sen?
Lr ska man bara ta å skaffa sig en man som kan fixa lampjävlar åt en?? Fast de är lite grann fusk...
Men om man skaffar sig en karl som kan lära mig hur jag gör med lampan då?? de lär juh va bättre...

...Jag har mottagning hemma hos mig 24 timmar/dygn om det är någon som är intresserad av att söka tjänsten som blivande pojkvän.... *suckar lite lätt*

Åh vad de där spårade ur...haha.... de ovanför "...mottagning" alltså.... De hela handlade inte om att bli/va vuxen utan.... ja...ni ser juh själva....
Hur jävla läge har jag varit singel nu?  Fyra år... helt otroligt....
Fast fyra år som singel är inget jag ångrar... Det har varit hur underbart skönt som helst... Fått verkligen hitta mig själv... Funderat på hur jag vill att mitt liv ska se ut... (ja skriver inget här för då kanske de inte kommer nån till mottagningen...) hehe.... Det är nuförst på senaste som jag har börjat sakna nån att få kramas med... någon som väntar hemma på mig... Just nu skulle jag nöja mig med någon som tom bara låg på soffan å dega.... ;)
va mysigt de skulle va om man kunde få vara lite kär å så... *suckar mera*

-Sen under de här fyra åren har jag fått 3 underbara syskonbarn som jag har fått lära känna.... Älskar Er över ALLT annat! Puss på er!
image6


...Vilken allvarlig blogg det här visade sig att bli då.... Undrar om jag är förvirrad i huvet....
Pratade allvar med maccan igår oxå.... han är bra på så vis... han tänkerpå ett vuxet sätt.... å så är han juh MKT äldre än mig oxå *retas* Gud så gammal han blir.... 20.....28? hua hua.... hehehe...  näedå...
Jag pratade om min ångest med han... å vi kom fram till att de kanske inte va ångest.. *skrattar*
Aja... Att de krävs en marcus för att lösa sånt dära.... Alla borde ha sig en egen Marcus... Men låt min vara! Jag hittade han FÖRST!

...jag känner igen märket på min hand... Jag tycks veta att jag fick det pga en god gärning... brännmärke av cigg... uscha..... Jag fick det nog i slagsmålet där.... För jag ska ALDRIG BÖRJA RÖKA.... Var så säker...
Tänk att något så litet kan riva undan mattan under ens fötter... man hinner inte ens tänka.... tjoff.... Det gör ont i hela mig när jag ser folk röka... Speciellt de som är mig närmast... närmaste älskade...
Det är egoistiskt att röka... den som säger nå annat har helt fel...
...Jag hotade min kusin.... "Om du börjar röka när du börjar på Haga så slår jag ihjäl dig..." -det verka funka...

Näe... hönni.... nu har jag varit allvarlig nog... ska ta å slänga min smutsiga kropp i duschen...
Gött de lät.... ;)


//Fjonkan -vars shoppingtarm de rycker rejält i....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0