21 grader...

...och sol hade dom lovat dom som håller i å visar väder i tidningen... Up my... Tog ledigt idag eftersom jag inte visste hur jävla trött ja skulle va efter en helg med Signhildskan... Vaknade 9. åt frulle. Å så ut för att pressa. Åh vad får jag seeeee.... STOOORA MOLN... Bajj.... Men skam den som ger sig... Jag låg där i skuggan... å pressa järnet ;) Jag är ivf brunare än john ;)

Han erkände ivf idag att han ÄR snål den där John... hehe... Småfnissade åt erkännandet. Lät så jäkla skoj...

Citat:
Anna: "titta på Melker fjonkan va himla trött han är!! Han är så trött att han inte ens vet vad han heter!!"
Melker: "....Melker...."
hehehehe...

Citerar Melker: "Erik har fula däckar"   ;)

Appropå däckar... har tvättat bilen ikväll..fick lite hjälp av dädan... Började prata fälgar.. å att jag ville byta... va in på nån sida på nätet nyss å kikade.. man kunde få se fälgen på bilen... men vafan... de spelar ingen som helst roll hur snygg fälgen är när hela bilen i sig är skitful.... De blir till å byta snart... *suckar högt*

Shoppade blomster idag... urplockat. Väntat. Nu fattas bara jord... hehehe.... alltid skare va nåt... äre inte tid som fattas så äre jorden... bajj... får ta de....en annan dag...det oxå.... som allt annat...
"Gör ikke idag det du kan skjuta upp till imån"

Pts!! Som om jag skulle tillåta att jag var med i nå andra drömmar än heta drömmar?! Daaaaah!! ;)

Polisen spanade in mig idag.... de enda som spanar in mig... *suckar*
På sommaren så suger det verkligen att vara singel.... oftast... Om man ivf kunde få hångla lite med nån... De skulle göra mig till en mkt lyckligare människa... hehehe...
Jag har juh iofs gått å skaffat mig en sambo... En sambo som jag måste passa mig för så att Han inte använder mina hårgrejer ;) Tur att han bara är inneboende i MITT skåp på jobbe... hehehe...

ah.... om man skulle ta å gå å knoppa... FAN! jag har glömmit att ladda mp3n... sheit oxå... aja...
Nu skaru se att hela de här skiten försvinner när ja ska spara de... brukar bli så när man sitter vid pappas burk... *suckiti*

Natti natti...

/Fjonkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0