Snart är...

...julen här.... åh vi har fortfarande inte stulit granen å mördat grisen... lagt in sillen och köpt röda julduken...
Varför finns de så många måsten i juletid...
Folk ja har pratat med.... lr folk å folk... killar...  skiter helt å hållet i julen å julklappar... why?! fast...va skönt ändå....
Ja skulle tex kunna missa en jul hemma i utbyte mot att få ligga inoljad i sololja på en vit strand i något varmt land.... Dricka dåligt blandade paraply-drinkar å bara må gött... hur underbart skulle inte de va?!
Jag skulle kunna, bara sådära... offra mina sparade slantar för de där.... skulle inte tveka en sekund....

Kan inte vi systrar åka nästa vinter?! Skulle inte de va skoj?! :D

Skickade precis en bild på världens fulaste julängel till ullis å maccan.... hahaha... en tjockis med hängpatt´s i tomteluva å skit... hahahaha.... fan va man kan hitta grejer...

Va barnis åt alla barnen idag.... alfie beställde våfflor.. mumms... ah... jag signe, alfie å madde åt ivf... melkis slickade bara bort grädden å sylten....
3 av 3 barn var så trötta att de somnade i bilen påväg hem ivf.... melkis somnade före sågen...... guut.... åh dom som tjatade å frågade om de skulle missa bolibompa.....

Träffade olyckligtvis på Gubben Lindberg på gatan oxå.... han frågade hure gick, om ja fick nå dricks i fredags..... ja svarade att de va dåligt... då sa han att det fanns juh å stoppa i lr nåt sånt.... jävla snuskis gubbe... bara för att katta fick stoppa ner näven mellan mina brö´n å kila fast en tjuga mena ja inte att han skulle få stoppa in hela sin arm...... äkkel... ah... åh eftersom micke oxå stod i närheten så fick väl han oxå... så på 30 sek fick ja ihop 60 kr i dricks... änt ja snabb så säg!?

Betalade biljetterna till juldagen idag ivf...  dyyyyrt.... men nu har john inget vaaaal... moahahaha....

Näe, som sagt...det är jobbigt med långa bloggar...

näe...nu ska jag ta å sova.... haha... somnade före kl 21 igår...sov till 03.30.... flyttade över till sängen å sov till kl 11.... haha..... jag behöver sööööömn!
Ska bara prata klart med moster på msn....
natti natt!!

Fjonkan - med lr utan självförtroende....det blir klänning på juldagen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0