Så har det...

...äntiligen (?) kört igång igen.... Julborden... Fattar inte...de där jobbartiderna gör mig knasig... börjar 5 på em å får jobba....lite.... förvånansvärt lite... slutade halv 10 ikväll... Så jävla dumt å börja sådär sent... ena em kl 5 å andra kl 3...  sen när man inte vet när man får sluta så är de juh svårt att ta åt sig extra skift nån annanstans.... aja... jag antar att jag överlever... *suckar*
Hessel var å åt ikväll... 43 st nånting.... -Mia, jag bjuder på de dära.. ;) hahaha....
Hyggligt av Gunilla å ge dricks oxå.. ;) ...den enda som va så generös....faktiskt....
aja.... Fick höra nå skoj idag! hihihi! Jätteroligt.... men av viss anledning kan ja inte skriva de där... nanananaaa...*retas* hehe...
Bigsis; du får antagligen veta de ändå.... hehehe....
-Förlåt för att ja skrev de där om 4...3.... Va antagligen inte riktigt 100 i huvet... De är mkt nu... Självklart räknas du.

Sååå..i 2 dagar nu har jag promenixat.... Anledning; Stor, fet, ful hund som flåsar mig i örat = kissåbajs-nödig.
Botade de. Rätt så skönt att få lite luft....och inte gå ensam samtidigt... Bara de att hon ska bajja på de mest olämpliga ställena.... Rätt så skönt att de är pappas mark ifall nån gnäller.... hehehehe...

"De är fredag idag Fjonkan..."
"-De är de väl inte!!"
"näe, ja vet men jag  träffar inte dig imån..."

Fan har käkat nötter så de svider på läpparna... aowe...
måste ta å lipglossa på dom lite....

Igår satt jag å tog fram adresser till folk jag ska skicka julkort till... köpte en förpackning med 10 kort och 10  kuvert... Dom gick åt...  Inte visste ja att ja kände så många....hahaha....
Kommer ihåg när Mamma skrev å skickade kort... fasen va många... så många kommer jag antagligen aldrig lära känna.... lr ivf inte skicka julkort till...
Men erkänn; de är myyysigt med att få brev-julkort?! De tycker då jag ivf....
Förra året fick jag...2 eller 3 julkort... Varav ett var från Madde å katterna... nödvändigt? hahaha... kanske inte men rätt så gulligt....

Katter...inatt så skickade jag ner kattj****n säkert 1000ggr! vafan ska di upp på mig å trampa på för??

Undra om jag kan stämma någon för min onda handled? De går väl? lr hur? ...är de värt de? Jag har burit på den sen i maj och den är ond nu.... ajj....

Får fan ont i benen av att skriva på maddes dator.... kramp... inte för att ja skriver med benen utan för att den står på dom... daaaaah....

Hann tvätta å allt nu när ja kom hem.... de är ovanligt... en annan sak som är ovanligt; NOLL SNÖ den 6e december... lr de kanske inte är sååå ovanligt men lite... vi har ivf haft snö i år.... men lite vill vi ha på julafton ivf... Förra året så fanns ingen snö och de blev för mörkt för Tomten så han tjongade in i gungställningen runt hörnet med huvet....hahahaha.... De va kul de.

Julklapparna då...jodå... Är klar med pappa. Köpte faktiskt den första till anna å johan i år...de som brukar vara svårast att hitta på nåt till.... har nån mer kvar där...
Madde...får ja skriva klar på henne? Rätt så ivf...
Pojkarna... ½ klara...
Singo... ½ klar...
Farmor....nästan klar.... vi vet va vi ska köpa ivf...hehehe....räknas de?
John...han sa att han ville ha en julklapp.... för 30tusen...å då sa vi att: Visst john kan du få en julklapp för 30 tusen om du börjar fira jul! men komihåg att de kommer bli dyyyrare för dig.....hehehe....
Äre nångång på året då jag inte är billig så äre runt jul...hehehe.... glöm! hehehe....

Vad jag önskar mig i år?
* Hårgegga
* Mobilladdare man kan ha i bilen
* Minneskort till kameran
* Batteri till mobilen
* ....ah....hahaha....de där va typ sånt ja inte går å köper själv....
Tror inte jag vill ha lr behöver nåt speciellt i år....  faktiskt... *funderar vidare*

ah...ska fundera på de dära... borde sova...vettefan va som tatt åt mig... kan va vaken länge om kvällarna nu....
*gäääsp*

näe...nu ska ja knyta mig...ifall madde får för sig att vi ska göra de sista julklapparna imån.....
*gäääspar mera*

aja....

Fjonkan - okunnig va gäller sillsorter.....

Kommentarer
Postat av: bigsis

man måste inte vara sill expert bara för att man jobbar på ett julbord...Nu vill jag veta vad som var så himla roligt!!! Du vet ju att du inte kan skriva så där i dina inlägg ju!!!! JAG VILL VETA NU!!!!! Å du om nån vet ju hur jävla nyfiken jag är... Aja,får väl veta i sinom tid.. puss på re

2007-12-08 @ 07:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0