Räknade precis...

...ut att jag jobbat 34 timmar på 2 dygn.... Natten mellan igår o...lr  nu blire fel.. natten mellan fredag/lördag sov jag 4-5 timmar.... Det är jättemycke....FÖR LITE!! Men de har gått bra antar ja....
Skulle vilja ställa mmig på vågen men jag vågar (!!) inte... tänk om jag inte gått ner nåt... tänk om jag inte sprungit av mig ett endaste gram? hehehe....

Sitter här å väntar på att tvättmaskinen ska gå färdigt så ja kan få hänga tvätten nångång.... kl är juh bara (!) 3 på natten.... Får sovis imån ivf... Förhoppningsvis... sitter hemma hos pappa nu...åh va ja kan se så finns här ingen vovve nå mera som kan komma å flåsa mig i örat kl halv 6 på morron..... sköööönt....

Ja...jag ska ta de lugnt med jobbandet.... har jobbat in de dagar jag varit sjuk nu ivf.... så jag klarar hyran.... som dom höjt... januarihyran blev dyyyyr....

BigSis; Jag vet inte ens om jag sett ditt sms! inte förns nu! började kika efter eftersom du sa du försökt få tag på mig.... Skriver här för du kommer antagligen läsa de här innan vi pratas vid på tfn....hehehe....  Bloggoholic... ;) (uppfann jag precis det ordet nu lr?!) yey....ah ivf; jag är ledig på tisdag.... Svar på din fråga... Ja ska va ledig då...ja orkar inte jobba mera... fötterna hettar.... ryggen å axlarna gör ont..... ajj...
Ja måste va allergarisk.... Kom hem till pappa å de första ja gör är att nysa ut 5000 ton snor.... *blafff-plask*
katt-fans-helvetes-jävla-djur-jävlar.... *torkar bort snor från ansiktet....*

Jah... Jag har ivf kommmit på nu varför jag inte har nån kille... för när jag väl öppnar munner kommer de inge smart alls ur den... i fredags så kliade jag mig på låret på jobbet å skoja å sa att de va flatlössen som bitte mig.... preciiiiis då kommer det nån kill-gubbe från bandet som ska spela in å undrar över något.... bra therese. riktigt bra. näe.

Min käre (?) :D kusin ringde inatt å med... Sa han höll på att fixa grabbs åt mig.....  omtänksamt.... :)
Nämde det och att nån skulle få en cykel i arselt i samma mening.... humm... hehehe.... Natten blev räddad när jag fick prata med mitt X ivf... tackar så mkt! hahaha...

Näe, fy fan - på ren svenska.
Nu ska jag gå å hänga tvätten.... ska jag gå å dreggla kudde....
Naaaaaajs.

Fjonkan - måste verkligen raka benen när hon vaknar.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0