Styckmördare...

...på spelmansvägen? -Näe, de är bara Therese i 15A som bestämt sig för att kl 21.30 en söndagkväll är en bra tid att tömma frysen på gammal mat... 6 komposteringskassar med komposterbart blev det.. + 3 st vanliga kassar med annat skräp... å sånt som eg skulle komposteras men som jag inte orkade hälla i brunpåsarna... Tassade ut med det där.... smidig som Macgyver -tyckte jag.... Åh så sitter Ulla-under  på sin uteplats... sheit... Hoppas hon inte gått med i frivilliga sopspions-klubben efter pensionen... då äre kört för min del kära vänner... ;)

Skrev en tremetersblogg igår natt...kväll... men när ja skulle public. så försvann helvetet.... alltihooopa.... så jävla matt blev jag.. men nu sitter jag här igen... :)

Har inte bloggat sen före i onsdags kom ja på... samma dag som ja rakade benen på sist... ;) hehehe... *konstatera*
Var på trubadurkällen på jobbet i onsdags.... Så himla skoj! Jag har fasen roligare när jag är nykter ja! Så himla mysigt hade vi.. smockat med folk på verandan...  Mattias lag vann SÅKLART gissa-tävlingen... Håller med Lilja: det belv juh billigt... hehehe... vinnaren fick en flarra skumpa... mattias öppnade tvååå... Eftersom micke inte hade nån egen bil fick ja åka efter han till hofors å sen skjutsa ner honom till golfen igen.... Åh det var SÅKLART MITT FEL då att han drack....  Skjutsade upp han... skulle skjutsa hem han... men efter ja tankat så kom jonna å Nicke upp bredvid... å dom skulle såååklaaart bara inte å svepa en öl....

Det måste ha varit en jävligt stor öl... nicke å jonna hann åka hem.. jag hann skjutsa hem jensa... Men å andra sidan så betyder 2 minuter 45 minuter i mickes värld... tydligen....
Skjutsade hem nå drygt folk som ville hem... Vilket slutade med att den siste som klev ur var så tacksam å gald å full... å tyckte att ja var såååå vacker -han tog mig på tuttarna... Micke konstaterade det oxå.... tack för info.... tack....
Sparkade ur micke - hem å intensivsov... 4,5 timme sömn blev de.

jobbade dubbelt. 8-15 på golfen. 15.30-21 på Hessel...  najs... dötrött....
Sov bort typ fredag kväll å lördagen.... 

Igår va vi in till valbo... skulle kika på nåt åt signe men de belv bara kikat på åt signes mostrar... :D 2 tröjor å en jobbarskjorta blev de... såklart inte på rean.... bajj....

Va in till valbo idag med madde å pappa... köpte present åt signhild... kan juh inte skriva att vi köpte den där gucciväskan åt henne för då får juh anna reda på det då hon läser bloggen ;) hehehe...

Ja just ja! Folk måste tro att styckmördaren på spelmansvägen är psykpatient oxå... gcik ut å gick i ösregnet kl 22 igår vkäll... hehe... så underbart skönt... Kände mig som någon som gör lumpen typ... hahaa... lite wild and crazy ;) å rätt så blöt... dyngsur... ska ut å gå ikväll med... om skorna har torkat dvs...

Idag på jobbet... Jag: *stönade eftersom jag var proppmätt*
"-inte undra på att jag är singel...de kommer jag juh vara resten av mitt liv...."
Mattias "-Nej inte då... Du får dom juh på kroken Therese men när det är dax att vrida nacken av dom så fegar du ur..."
Jag: "Jaa...jag brukar juh trampa på dom ja..."
Båda: -Skrattar!
Rätt så fint sagt... :)

näe, nu ska jag typ fortsätta frosta av frysen lr nå....
Hoppas bloggen inte försvinner igen!

/Fjonkan - even called MacGyver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0