Semestern...

...tar kål på mig... Jag kan inte vara ledig... Är jag ledig så kommer tankarna... Det bara snurrar i mitt huvud... Igår kände jag mig sådär liten igen.... Liten, ynklig, hjälplös och väldigt, väldigt ensam.....
Det går bra sålänge jag har något att göra.... Men oftast så smyger sig det på mig när jag dragit täcket över mig å ska till å sova.... Som en kniv i ryggen... Slag i magen...  Jag grät inget igår.... Det brukar jag göra annars....
Slängde iväg ett sms till Han som Alltid finns där för mig... Jag vill egentligen inte prata om det.... Jag vill bara att nån ska veta hur jag mår...hur jag känner.... Det känns bra att Alltid veta att svaret på mitt sms är; "Vill du prata?"
Tack Underbaraste Du för att du finns....  <3

Ska försöka stå ut med imån bara... sen ska jag jobba på fredag.... Det ska bli skönt.... Skönt å komma hemifrån.... Sa att jag skulle flytta hem till pappa nu när jag blev ledig... men det blev inte så... till helgen kanske... Känner att jag behöver vara ensam samtidigt som ensamhet är det värsta jag vet... Det skrämmer mig...

Precis kommit tillbaka upp till ytan... visst... vem försöker jag lura?

Jag vet att man inte måste vara så jävla stark jämt...
Men.... ja, jag veet....

Måste man vara så jävla vuxen å förnuftig jämt? Det förväntas av mig.... Eller så förväntar jag mig det av mig själv....
Pressad...

Jag vet att jag har folk omkring mig som älskar mig.... 3 syskonbarn som avgudar mig....
Men jag känner mig ivf ensam....

Jag ska nog åka hem till pappa nu.... Det här blev för tungt....
Krypa ner i soffan...bråka om vilken kanal vi ska se på.... höra madde andas sådär högt -som jag Alltid retar mig på.... Det behöver jag nu....

/Fjonkan - vill bara bli kramad....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Aww.. I know the feeling.. *Kramar om*

2007-08-30 @ 10:21:36
URL: http://sandramalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0