Otränad...

...som 17... 3 - 3,5 km på 30 minuter... lr lite mindre... ja stannade hos mamma en kortis oxå... men de räknas nästan inte... Höll på att bli för mig som det blev för de andra häromkvällen... Vattenspridarna gick igång 21.50... hahaha.. man hörde hur de skrek åt varann: "var det DU som satte igång dom?!" -sen började de att springa... hahaha... Jag klarade mig undan... Jag var på den säkra sidan... men ikväll fick ja som sagt ta en omväg... runt bakom alltihopa...

När ja kom ifrån mamma å gick förbi busshållplatsen så kom NP å körde om mig... De tokvinkade... Tror ja skymtade Pia..hehe... brukar va hon som tokvinkar... :)

Fasen så ont ja har i handlederna...

Va skönt de ska bli när skolorna kör igång igen... så man slipper alla jävlar på moppar... trafikvett vad är det?!
...lite fult de va med en vespa som hade en såndär ful blå lampa under sin som lyste på vägen... Inte ett dugg avis.... Skojade juh med pappa å john förut å sa att ja skulle skaffa sån till polon... hehe... dom suckade bara... hehe... why?! ;)

Inatt messa Maccan... Varför vet ja inte... pucko... å så himla typiskt av mig att ha signalen på näst högsta... å dessutom ha den liggandes på mitt nattygsbord -gjort av TRÄ. Surra de lite tror ni?!
Himla mogen den där typen ivf... "prutt" fick ja tillbaka i ett mess.... kanske för att ja kallat honom "fjärt" innan? :P

Kl 07.30 hade ja fått mess från syrran. tydligen. kl halv 10 ringde hon å väckte mig... undra om ja skullemed å fiska med dom... å de ville ja såklart.. kände mig fyllehungrig å åt massa baconsallad... å bröd på de... å 4 muggar cola... typ.. Och gissa vem som fick flest fiskar då?! ;) - På egengjort fiskespö å med makaroner! Weee!! 3st! Mäkta impad pojkarna var av deras supermoster... ;) "Varför får bara du fisk Sonkan??"  -"För att jag är mkt bättre än er..." hehehe... Dom höll inte riktigt med...
På em/kvällningen dök Erik å Bohjort upp... fast dom gick på andra sidan... å sen kom bernt... han fick hugg direkt... men den satt inte ordentligt så.... hehehe...

Pappa va orolig att de hade hänt något idag... fick inte tag på oss på mobilerna... Jag hade tänkt ringa... Men inte visste väl jag att det inte fanns nån jävla täckning på mobilderna ute vid djuptjär´n!

Ivf så har jag vuxit i trosorna ja köpte förut... mina verry verry vakkra... Asså, tydligen förlorat lite i omfång.... De satt rätt hyffsat nu tycker ja... hahaha... inte nå besatt av mig själv... tror att ja är den enda som gillar att se sig själv i spegeln... å att knäppa kort på sig själv...
Alfons knäppte ett par fina idag... haha... mästerfotografen... ;)

     

...fina va?! ;)

Näe, nu lär jag hoppa i säng.. om jag ska orka med å jobba imån...ska fråga om semester imån...måste känner ja.. inge roligt om mina handleder ska börja strejka redan nu.... Jag är 23!! *svär lite*

aja... natti natt..

//Fjonkan - trött av all friskluft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0