Jag är en...

...tandborste, tandborste här kommer jag! Åh jag gör tänderna reeenaaaa!!
Behöver en sån nu känns de som:P

Fy fasen! Var ut igår.. inatt... först svenska kräftor, cider å spela spel hos marie åh sen depå... jiiiises...
halv 12 vare INGE folk alls där...

Bjöd S på en cider... dansade... Sminkade en kille -vad han nu hette.... ;)
Dansade mera.... M & J var lika full tror ja.... skitroligt vare! Va fasen drack jag? 7 Cider p 3 små baileys....

Mitt fem i två ragg blev Fröken Karlsson som jag inte pratat med på år å dar... Fröken skulle såfint upp å jobba dagen efter -städad? Näe, inte de minsta... Hur vissa har det.... Fröken Karlsson har ett eget + två bonusbarn.... å en KARL!

Ah.... Någon sa ivf till mig att jag var fiiiiiin... ;D hihiihi....

Ja, de va juh jäääävligt synd att de skulle bli minneskortsfel precis när jags kulle lägga in bilden på vallra meg... ;)

Näe... nu blire sängen igen!!

/Fjonkan - nykysst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0