Här...

...sitter jag. Klockan visar att den är 05.10.

Jag var vaken igår M när du smsa... men jag tänkte att jag skulle koncentrera mig på att försöka somna... Det gick sådär... Jag brukar aldrig ha svårt för att sova... Tror inte att det har med att göra att jag sovit längre på mornarna nu heller... för så jädrans länge har jag inte sovit. Har vaknat i hyffsad tid ivf... sen att jag legat å dragit mig är en annan sak....

Nåt "smart ass" som skulle likna sömnexpert (hur utbildar man sig till de?) sa på radion här för nån vecka sen att om man hade svårt att sova så skulle man inte ligga å tvninga sig själv å bli trött i sängen... inte straffa sig själv lixom... utan man skulle gå upp och göra något annat -tills man blev trött....
NÄHÄÄ? Åh det måste en sömnexpert uttala sig om för att alla andra ska fatta...
Är det bara jag nu som tycker att jag är lika smart som "experten"?

Förstår inte varför ja vaknade... Låg å bara stirrade in i väggen.... tom. tom å ensam.
Svara på det du Experten, VARFÖR man vaknar å känner sig som jag gör...

Nu gäspade jag...det borde vara ett säkert tecken på att man är trött... men redan?
aja... vi provar.. ska juh bara kliva upp om en timme så....
skit.

/Fjonkan - med lr utan sömnsvårigheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0