Fasen...

...förbannade jävla skit... Jag som skulle plocka brynen idag!! De blev helt bortglömt! bajj... Ja som tänkt att se anständig ut imån på jobbet... där gick de i stöpet... Fast.... gör jag det någonsin?? ah.. inte vet ja..
Vissa verkar tycka de...
Jag är även känd som "Fjonkan med rollren" Har en förkärlek till min klädroller... hehehe...

Ah, ikväll då... lurade iväg pappa till gävle så åt vi alla på CSS.. Så satans gott!!
Tokmätt blev vi alla -alla utom madde som skulle ha efterrätt som vanligt... hehe... vi var där allihopa å nallade lite! ;)

Fyndade ett linne för 45 pix på JC idag. najs najs. tjänade man in hundralappen :P
...va sugen på att svänga in i valbo å köpa de dära PS2.... ROSA ska de vaa! ;) får bli en annan dag...

Pratade med sis idag... johan å barnen åker på semester i helgen... blir borta massa dagar.. :/ pucko. kidnappa mina barn sådära...
Ja hade iofs tänkt rusta stuga å åka till biltema i helgen men en liten sväng hade jag nog tänkt hunnit med å träffa dom små söta.... :D *älska* får bli en annan gång da...

Folk pratade om döden å döda å att acceptera det,idag på jobbet...  Ja tror inte folk vet riktigt.. fast hur ska dom kunna göra det... inget ja heller pratar om - precis som dom dom berättade om.... mmm...
Folk pratar om saker som dom inte riktigt förstår... dom vill säkert förstå.... men de går inte så bra för dom........
Allt började med att vi börja prata om begravningsfikat vi ska hålla i imån... 3 st hyffsat stora begravningar... aja... de kommer gå bra.. fast ja tror vi blir för några med 2st på så stora.... aja... de va inte många som ville jobba heller så....

Har lovat folk på jobbet att jag ska börja med fredagsfräckisar vid frulletajm... så ja lär lägga mig å klurat ut en som ja ska ta imån.. premiär -då vill man inte göra bort sig... :)
Ska gå å knoppa nu...  lr läsa... men de kommer sluta i att ja somnar :P

hare braa!
Natti....

/Fjonkan - troligen mättast av alla i sin trappuppgång....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0