Weeee..

...hoooo!
 
BralönBralön! :D
 
Skönt att kunna lägga undan!
 
Lr ja just ja..
 
En fundering...
Om man har sparade pengar i en bruk, kan man växla in dom då på Forex?
Lr växlar dom bara från kort?
Om dom inte gör de är de juh onödigt att fortsätta spara i burk mena ja...
Jag gillar burksystemet nämligen.
 
 
Har precis diskat jätteberget...
Drömmer om en diskamaskin...
 
 
I am whatever you say I am...
 
En gång blev jag hotad med polisanmälan för något som jag hade skrivit på min blogg...
För att folk läser ordagrannt och inte tar saker med en nypa salt...
För att folk inte förstår sig på ironi...
För att folk inte känner mig.
De va en upplevelse.
 
Man lär sig något nytt varje dag och det finns inget ont som inte har något gott med sig!
 
 
Fjonkan - Jag är inte heller fläckfri!

Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Jag har också börjat med "burken", den är rolig att mata med pengar!!
Och har för mig att Forex kan växla in kontanter, men har man mkt så tror jag att man måste ringa ? typ...

Hoppas att du har det skojsigt ikväll! Puss <3!

Svar: Kruxet är att jag inte kan se burken... :PJa, J´s pappa sa likadant...
Puss <3
Fjonkan

2012-10-02 @ 22:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0