The end of...

 
...the weekend...
 
 
J har varit här i helgen! Mys som vanligt!
Har inte gjort så överdrivet mkt...
I går va vi på kalas på dagen och på kvällen va vi till M & M på mat och film!
Smaskig mat och kanooonfilm!
Grekisk pyttipanna och Snövit, yey!
 
Men dagarna går fort... Speciellt när man sover till 10-11...
Imorse gjorde jag american pancakes till min fina, det gillade han! <3
 
Va hem till papps en sväng med...
 
"Romantik är ost och kex och att vänta vid bussen istället för i bilen..."
...Jag gör så gott ja kan...
 
Han borde va hemma nu... Satte honom på bussen före kl 19...
Åkte innan bussen lämnade resecentrum...
Det är en pina att sitta och se han försvinna med bussen...
Känns bra att vi ses på fredag igen!
Weee!
 
Hittade ett gammalt kort...
 
 
 
Brun, ung, tränad, snygg och full av baileys... <3
Jisses amalia! ;)
 
 
"Ja känner mig så gammal! jag känner mig som tjuuuuuuuÅTTA!"
 
 
Mina syskonbarn säger att jag bara är halvgammal för att jag inte har några barn! <3
 
 
 
Har ont i axen... prutt...
 
 
Fjonkan - Längtar till nästa helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0