Kaos...

...tammefan överallt...
 
Va på sk. info.träff med ny lärare...
Ingen bra start...
De va redan uppsatt nya regler och bestämmelser...
Ingen koll, ingen som helst info.
Pinsamt.
Skickade ett rätt irriterat mejl men fick inte svar på hälften av det jag undrade över...
Blir bara förbannad. Grr.
 
 
Drar igång nytt på jobbet nu i höst oxå...
De ska planeras, bestämmas och genomföras.
Förhoppningsvis.
Går allt som de ska kommer de bli kanon.,,
 
Dagens planer...?
 
Skulle vilja panta flaskor, sola, laga mat, tvätta, plantera och fixa klart hos pappa...
Skulle vilja sätta lökar...
Bara sätta igång?
Mjo.
 
 
Igår klickade jag mig lite glad.
När det kommer hem är en annan fråga.
Sen leverans.
En svart kofta och 12pack örhängen.
Tackarrrr!
 
Nu ska jag klä på mig och frulla på balkongen.
Kanske för sista gången i år?
Iaf i Sverige.
 
 
Fjonkan - Velig...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0