Jag gick...

...och gick... och gick...
 
Ja de gjorde jag igårkväll... och kvällen innan de...
Så skönt...
Gick med MN runt en snabbis med vovve innan nattjobb...
Gick till Gymmet och kollade de där jäkla kortet som inte vill fungera...
Har mejlat igen om det idag...
Får se då...
 
Gick till Mamma en sväng och tände ett ljus...
Det blev fint då det var alldeles svart där...
Ljuset lyste upp ljungen som jag planterat... <3
 
Gick hem.
 
Har sovit rätt bra inatt.
Lr ja, jag vrider och vänder på mig hela tiden men jag har inte vaknat och varit klarvaken.
 
Vaknade typ 07.15.
Hoppade upp, duscha.
Ställde mig och lagade mat.
Kyckling, ris och currysås.
Imån ska jag göra kycklinggryta på halva de jag stekte...
De va längesedan...
 
Tänkte gå till ica men kom på att de öppnar senare idag...
Behöver soya och cremefraich...
 
Idag får jag tavlorna sålda med :)
Har nyss slagit in dom...
 
 
Igår gjorde jag pizza till pensionärerna på jobbet!
Typ som en varm macka med champinjoner och ost...
De mummsade i sig och sa att de tyckte de va gott!
De luktade gott iaf... Oregano...
Men nästa gång blir de tomatpuré och inte ketchup...
De blev för sött...
 
Solen skiner idag...
Hösten är bra vacker ändå...
Jag gillar färgglada löv...
Jag gillar kalla kinder...
Jag gillar luften.
Och jag blir sugen på äpplen.
Gick förbi ett träd fullt i smaskiga äpplen igår och va såå nära att palla ett...
MEN... Jag har längden emot mig...
 
Imån måste jag få lite sol på kinderna...
Jag jagar b-vitaminer!
Skitsommarutansol.
 
 
Fjonkan - Prutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0