I väntans tider...

...men frågan är hur jäkla länge ska man behöva vänta?!
 
Har ff inte fått nåt brev från h&m där de står att jag kan hämta ut mitt paket!
Grrrr...
 
Idag sov jag faktiskt till 8.30...
De va gött för kroppen!
 
Har tvättat hos papps...
Tog en prom med vovven... Kastade äpplen åt honom och han sprang som en galning i en trekant!
Tungan blev 3 meter lång och han badade i ett dike efteråt!
Uppskattat :P
Och dom där jäkla fästingarna, näääär tänker dom typ sluta leva på året?!
Kommer i feb, mars och blir kvar hur länge som helst... Näe, död åt fästingarna!
Skulle jorden gå under är fästingarna de "djur" som skulle överleva...
Banne mig!
 
Fick en kasse glass med mig rån fiket!
Sånt som folk inte köpt...
Inte alls gamla och typ skitgoa! :D
Happy!
 
 
Aaaah... Ikväll har jag ätit soppa och ostsmörgås!
Så gött åh varmt!
Precis vad ja behövde!
 
Imån har vi planeringsdag med jobbet...
Ska bli riktigt spännande faktiskt!
Förväntningarna är höga!
 
 
Jag älskar små söta sms.
Jag älskar presenter.
Jag gillar överraskningar.
<3
 
Nu börjar pengarna på bordet...
 
 
Fjonkan - Fniss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0