Grötfrukost...

...idag igen!
Gött för magen!
Rapade nyss så jag höll på att spy...
Haha...
 
Sov till strax efter 8 idag...
Skönt!
 
LS ringde igår och vi pratade i 2tim och 23min...
Systerabstinens på hög nivå?
Najs att få babbla lite!
 
 
Idag visade dom på tv4 tittarbilder som visade SNÖ...
De står väl inte på nu...
Hua...
 
Dom berättade oxå hur stora, eller små chanserna att bli gravid efter 30-35 är...
Att äggen tar slut och att många blir ofrivilligt barnlösa för att man väntat för länge...
När jag berättade de för J så va hans lösning att man får mysa lite mera bara...
Hmm...
Kan de vara så lätt? ;)
 
 
Solen kikar fram...
Man ser hur skitiga fönstren är men de struntar jag i...
De finns roligare saker att göra än att putsa fönster ;)
...Men de är grått ute med...
Brrr...
 
 
Jag rullade och stekte mina första köttbullar igår!
När dom väl var rullade så kom jag på att jag glömt krydda...
Ah, de gick juh att krydda utanpå oxå ;)
 
Asså... KALLT!
Jag fryser!
Dax att damma av värmefilten...
Dax att komma ur garderoben!
 
Jag börjar få resfeber...
HAHA!
Jag måste skriva att köp-lista...
Sånt som fattas innan resan...
Pratade med J om de...
"Köper du duschcreme så fixar jag..." TYP.
Haha... Näe... Vi får se...
LR erbjöd mig hennes väska men den är för liten ;)
Dax att packa snart!
Förra gången packade jag 1-2 månader innan... HAHA!
10-11 veckor kvar.
75 dagar.
Fast jag räknar inte ;)
iiiiii :D
 
Näe, nu kom reklamen! hoho!
 
Fjonkan - Har kalla tååååår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0