De närmar sig...

...dagen D med stormsteg :P
 
...men jag räknar inte... (8v5d)
 
Känns iaf bra att jag har köpt på mig de jag behöver...
Pass är klart, tunikor, kjolar, shorts, skor...
Köpte linnen igår...
Och ett minneskort i helgen!
Superbra pris på det oxå!
Riktigt nöjd!
 
Kvar att handla är bischinin...
De får bli nästa månad tror ja...
Sen ska allt va kirrat!
Wooohoooo!
whop whop!
 
Köpte mig ett par riktigt snygga stövlar...boots igår!
Sov i Gävle och tog Valbo påväg till jobbet...
Jädra väglag!
Flera avåkningar och bilkö som hette duga...
Lastbil som stod på snedden i en backe...
Så blir de när de kommer 1-1½dm snö på en dag!
+ att många inte fått på sina vinterdäck än...
 
Jag fick på mina i helgen...
J var ett stort stöd...
Märkte upp SD, hade på 5-56 på bultarna och slog på däcksidorna...
Haha!
Filmade mig när jag bytte däck... Fasen va ja garva! :D
Aja... Bra kvinna reder sig själv ;)
Skulle bara behöva lite mer luft i däcken...
Får fixa de!
 
Japp!
 
 
Fjonkan -Nyfis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0