Dagens sanning...

...jag hatar fredagar...
 
Ensamma fredagar.
 
Idag var jag till Valbo/Viken och shoppade :P
 
Hittade lite skojs på Panduro... Där hittar man alltid nåt man vill ha!
Ja fattar inte... Rätt stört att gå och titta på typ snören/band och tycka de är vackert!
Lr papper... Åh vilket underbart julpapper de fått in! Jiiisses!
Jag skulle vilja äga allt i den butiken!
Gaaah!
De blev nya stämplar idag... typ...
 
Köpte mig en kofta, ett linne och en mascara.
MN fick ett par pyjamasbrallor.
 
Köpte ljus och servetter på IKEA... Man kan juh inte leva utan de!
 
Sen köpte jag så jag skulle kunna göra tavlorna som jag fick beställning på!
Så ikväll har jag pillrat ihop 2 tavlor...
De blev helt okej! :)
 
Nog för att den där låten är bra men måste man verkligen köra den 1ggr/15minuter?!
Hmmm...
 
Jao jao.
 
Var hem och tvättade idag oxå...
Hela lghn är skitkall nu.
Skönt. Att ha tvättat. Inte de kalla.
 
 
Jag funderar på att börja med lite julklappar snart...
Ska nog skriva en till lista.
Dessa jävla listor.
Jag har bittert fått äta upp att jag tidigare skrev att jag gillar listor.
Jag gör listor på nätterna när jag eg borde sova...
Stress-listor.
Fan ta dom.
 
 
 
Men blir man inte kär så säg.
Jävla fan alltså.
 
Fast Takida är kanske bättre då. Gillar hans röst.
Fria till mig.
Bara lite?
Damn.
 
De blev centrerat och fint.
Spelar ingen roll då jag inte får en enda krona för att jag bloggar.
Allt behöver inte vara så jävla perfekt jämt.
Jag behöver inte heller va perfekt.
 
Näe.
 
Fjonkan - Ja kommer vara med dig vännen vartän du än går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0