Raaaaaap...

...mätt!
 
Kokade penne och värmde på egengjorda köttbullar som jag hade i frysen :)
Mumms!
 
Vakande imorse av att HH var och lämnade en lapp i lådan om att de ska kolla ventilationen!
De va på tiden!
M i de andra huset klagade och då kom dom och mätte...
Visade sig att de va helt knas...
De hade problem med att tvätt de hängt inne inte torkade utan blev sur...
29e  kommer dom...
Hoppas de kommerpå fm när jag jobbar...
Avskyr att va hemma när de kommer för olika mätningar...
 
 
Har skrivit ner förslag på julklappar på fm.
Hittade en del i några oväntade butiker...
Inte så farligt dyra vilket är bra såhär i semestertider! ;)
 
 
15 dagar kvar innan LS åker...
Ska shoppa klappar den 28e...
Blir tajt då de kommer hem den 20e dec...
 
 
Igårkväll gick ja timmes promenad med M...
Skönt ute, skönt att få prata lite skit ;)
Synd att byn är så liten... på en timme hinner man gå runt flera varv! :P
 
 
På dagen va jag hem till papps, tvättade, passade vovve, kikade julgran och pluggade lite...
Hjärtat.
Har lärt mig nu vad som låter :P
Tänk att man får lära sig de så sent i livet!
Hahaha! Inget jag tänkt på tidigare heller så va de bra med de!
 
Fasen va vovve gillar när jag kastar äpplen till honom!
Han älskar verkligen promenaderna med mig :D
Tungan hängde ut ½meter när vi var klara! Haha!
Kul att han är så duktig och lydig faktiskt...
Skillnad... Springer inte ens efter rådjur när han är med mig...
 
 
Skulle ha varit på t-möte på em men det blev inställt...
Skönt. Orkade eg inte.
 
Imån måste jag handla...
Papps kommer på middag på torsdag!
De ska bli mys!
 
Ska baka med M imån oxå...
Fyller på fredag så...
Man måste hålla sig framme när det vankas bullar! :D
 
 
Surt att behöva ta ut semesterdagar på lediga dagar bara för att man måste...
Hade hellre tagit dom när jag behövde...
Men men, blir nån xtra krona av de så...
 
Trött blev ja...
Usch...Paltkoma...
 
Blöööhööö... Hahahaha...
 
Fjonkan - Gaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0