Barnen börjar bli...

...STORA!
 
Fasen alltså...
Var i Valbo igår med LS och gick lös på Toy´s :D
Svårt att hitta något...
De börjar bli äldre och leker inte med så mkt längre...
Lr så får jag för mig de...
 
Hittade tillslut några presenter som vi tror pöjken kommer gilla!
 
Grabbarna frågade mig häromdagen:
"Fjonkan, tycker du Justin Bieber är bra?"
"Aaah de tycker ja!"
"Han SUGER juh!"
 
...hahaha! Skitungar...
Fast, jag tror de där kommer ifrån andra barn som fått det från puckade vuxna...
Nu tycker jag inte att Justin är spec bra och jag förstod att dom skulle dissa, därav mitt svar...
Sjukt hur vuxna påverkar sina barn...
Om alla kunde påverka positivt så skulle de va toppen juh!
 
BS svär rätt mkt och lilla S påpekar helatiden att man INTE får svära!
När jag sa att jag "körde som en kärring" när de var halt var att prata illa om sig själv sa hon och de fick man heller inte göra...
När jag då sa att jag kör asabra så sa hon: "Mamma kör bättre!
Hahaha!
 
Jag har fått önskelistor av alla 3.
Dom är jätteduktiga att skriva!
(nästan så jag gråter en skvätt av lycka när jag ser det)
 
M skrev sin lista:
"Ny innebandyklubba
Godis
500kr...Ska jag sätta dit en till nolla Fjonkan?
Kläder och en keps"
 
HAHA!
Jag ÄSLKAR dessa barn!
Hjärtart klappar extra hårt bara för dom!
<3 <3 <3
 
Imån blir de fmjobb och sedan kalas!
M hade gjort kakbeställning så jag lämnade dom häromdagen.
Chokladbrysselkex.
 
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen...
Ska iväg och tvätta och rasta hund...
Kanske fixa lite i trädgår´n...
 
 
Fjonkan - Scccccccccchuåtta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0