Var och...

...gymmade igårkväll...

Hoppades på dunder-träningsvärk idag men ikke...
Känns bara skönt i kroppen!

Kändes när man kört några gånger med benpressen att de gick lättare...
Körde inte så mkt kondition igår utan mest axlar rygg... Benen fick lite i pressen och på löpbandet...
Testade lite hantlar oxå men man känner sig så jävla löjlig när man står med små vikter framför spegeln...
Nja...


Idag har jag varit ledig...
Dagen har gått åt till hushållssysslor såsom att diska och laga mat.
Så himla skönt när disken är klar!
Gillar de rena...

Gjorde iordning karré på kvällen och har mummsat de i min ensamhet...
Så himelens gott! Såsen blir wunderbaaar som min LS skulle sagt^^
Tänkte steka på de imån och göra en pytt...
Som Mamma gjorde... Man kunde äta ihjäl sig!
<3

Har pluggat idag.
Denna vecka handlar de om Diabetes Mellitus...
Har lärt mig att de betyder "Ökade urinmängder som smakar honung"
Yeah. Förr smakade doktorerna på pisset...
Undra vem som kom på de?
Humm..
Aja...

Jag har ett inre lugn denna vecka...
De känns så jäkla bra...
Skönt!
Nästa vecka blir de träff med lärarna få se vad dom har att säga! :)

...de bästa med att plugga på distans hemma är att man kan gå i sina fulaste och skönaste mysbrallor med okammat slarvigt uppsatt hår...
Idag låg jag i badet och pluggade... Och åt lite glass! Hahaha...
Alla sätt är bra säger dom! ;)


P var hit och kollade på tvättmaskinen idag.
De va nå grejs till själva ihopkopplandet som fattades.
Försökte muta han med glass men gick bet...
Att han har så bråttom att han inte ens tar av sig jackan gör mig ledsen...
Han hälsar aldrig på och när han väl gör det är de i 5 minuter högst...
Aja, han vill väl inte då... :/


Messa med AH idag och vi ska till Gävle på måndag och fixa pass! iiii!
Sen ska vi göra stan!
Leta bischinisar och brillor!
Ska kolla på H&M om dom har den där kjolen där...
Älska färgen! :D
De ska bli jätteskojs!


Funderade på att sola ikväll men de blidde inte av...
Får ta de i helgen...
Vill va nå annat än blek på passfotot...
Röd kanske? ;)


Klockan är bara 21.15 men ja ska iaf göra ett djupdyk i sängen...
Orkar inte va vaken mera...


Fjonkan - Tjoffs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0