Lycka är...

...när bikinin kommer med posten och den sitter som gjutet!!

Like a glove!!
Fan va glad jag blev!!

Mina hängiga och tråkiga brö´n ska få sig ett jävla lyft i sommar och på semestern!
Hahahahahaaa!
Wooohoooo! Sjuuukt nöjd!
LOVE FREYA!


*harkel*

Jaa, men vadååå... ibland uppskattar man de lilla ;)
...och de är fan inte lätt att ha stora brö´n om nån trodde det!


Ser att jag har folk som längtat efter mig...
Yes...Fjonkan is back men kanske inte i samma utsträckning...
Upptagen som aldrig förr med plugg och ingen fritid.
Som att jag hade någon tidigare...

Skulle eg ha pluggat idag men har inte fått fingrarna uuur...
Ibland känns allt annat så himla mkt roligare...
Typ som att slötitta på datorn... Handla och hämta hem bikinin...
Man får prioritera... ;)

AH! De va tom så att jag GYMMADE igår!!!
När hände de sist lixom...
Jag är ff chockad...


SM: Det blir i en stad nära dig!


När jag va på ICA så stod det en alkoholpåverkad man framför mig i kassan...
Han köpte öl.
 Kommenterade att jag skulle äta kyckling ikväll. Och dricka festis...
Tur han iaf cyklade...
Men alltså... Klockan va kanske halv 15...
En måndag...
Tragiskt.
 

Jaa, jag ska äta kyckling och potatissallad ikväll.
Ja är fan hungrig nu.
Dax att fixa mat.
Sen plocka ur fingrarna...
Blöööh...
Hjärt och kärlsjukdomar är inge skoj...


Fjonkan - Nöjdast idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0