Klickade nyss hem...

...tre stycken bikini´s...
Vad har de tagit åt mig?! ;D

En svart halterneck...
En väldigt tantig och randig...
Från Bonprix... Dom hade stora storlekar faktiskt... Får se hur dom sitter när dom kommer hem!


Och den här från Freya!



För de priset hoppas jag att ja kommer bli lika snygg som bruttan på bilden! ;D


Jaa, vårkänslorna är häär!
Jag har krypit ur idet och njuter av soliga underbara dagar!

Släpade fram utemöblerna idag och åt min första lunch på balkongen... De är nåt speciellt med det...
Mmm... Slevade i mig soppa samtidigt som jag lyssnade på fågelkvitter och kände solen i ansiktet...
Asså, jag älskar de här!
iiiii!!


Annars då... De rullar på som vanligt...
Försöker hänga med i pluggandet... Tufft och rätt svårt med några bakslag...
Men tog mig tillbaka!

Letar lägenheter... Kollar mest planlösningar och stadsdelar vi...jag...kan tänka mig bo i ;)
Ett radhus hade inte suttit fel men man lär ha typsextiotetusenförtioelva köpoäng för det och jag har bara 600....
Sååå... Ah... De där löser sig!
Ska bli så skönt att få leva ett riktigt liv i en stad som sambo!
Slippa slitas hit och dit känslomässigt och vara 23 mil ifrån varandra...
De ska bli uuunderbart att få gnälla på J dagarna i ända! :P

Känner mig lite rastlös...
Har plockat ihop här hemma idag... "städat"
Diskade upp de som låg och vämntade på mig...
Bläääh... Men de blir bra mkt roligare om man poppar musik så man åtminstonde kan sjunga med samtidigt som man gör de där trååååkiga...
Vi ska köpa diskmaskin sedan.


Appropå diskmaskin så har min Morfar gått bort...
Begravningen var i fredags och de va såklart tufft...
Jobbigare än jag trodde de skulle va faktiskt...
Men de var fint...
Mormor var nöjd...
Låter sjukt att säga att man kan va nöjd med en begravning men de kan man väl antar jag...
Ah... De är svårt att fatta de där... Att livet ska vara såhär...
Människor man älskar försvinner hela tiden ifrån en...
Vilket straff de är egentligen...
Vem har bestämt att de ska vara så?


Har en luftig vecka framför mig...
Korta skift... Skönt...
Några möten... Ah, sådär lagomt...


Jag är som en gammal kärring som springer och tittar i dörrögat såfort de kommer nån^^
Hahaha!
...jag ska få nya grannar...


Har lyssnar på NRJ hela dagen och dom har kört Loreen´s låt typ ah, heeela dagen!
Så nu kan jag den! :P
...Får lite ångest när jag hör hennes namn...
Sista kryssningen vi var på uppträdde hon och vi hade tydligen festat med hennes storasyster...
De va inget jag kom ihåg dagen efter kan jag säga... Därav ångesten! ;)


Jag fyller år snart och jag har skrivit en önskelista:
1. Twinrixvaccination.
2. Pengar
3. Fred på jorden

...den kan komma att bli påfylld...


Jahapp... de händer inte så mkt i mitt liiiiv...
Ja, så rolig är jag! :P


Fjonkan - Rrrrrrastlös!


Kommentarer
Postat av: Sandra - Alius Ego

Vilken stad ska ni bo i då? ;)

2012-03-12 @ 22:29:04
URL: http://aliusego.blogg.se/
Postat av: ämlä

fjonkan is back!

2012-03-14 @ 21:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0