Jag tänker erkänna...

...att pluggandet tar knäcken på mig...

Lr gjorde iaf.
De två sista proven har varit skitjobbiga och stoora.
Ska bli så himla skönt när de här är över!


...Behövde verkligen den här lediga helgen oxå...
Behövde få andas!

I fredags va jag barnis åt B &  O!
Vi kastade boll, lagade mat, byggde med klossar, drog på prinsessklänningen och dansade! ;)
Myste oxå...
Finns inget bättre än när ett barn ligger i ens armar!
Älskade barn!
<3

Efter de åkte jag till jobbet och satte mig och plugga.
Datorn är snabbare och internet funkar bättre där.
+ att de finns en skrivare.
Satt några timmar sen åkte jag hem och skrev de där jäkla provet...
Har inte fått nå svar på om de blev G lr inte då provsidan tydligen krånglar...

På fredagkväll hämtade jag J vid bussen och vi åt tacos och myste!
...men eftersom jag varit vaken före 6 alla dagar i veckan så blev de sängen tidigt...
Grodan hade med sig tulpaner åt mig <3


På lördagen blidde de lite shopping i valbo...
J hade glömt linsvätskan hemma och behövde en ny men fick inte tag på nån...

Vi sprang igenom IKEA... J´s favvo affär ;)
Köpte ett datasttöd till mig och ett knivset fick följa med J hem...

Hittade lite somriga kläder på H&M... Linne och kjol... I en turkos härlig färg! :D
J hitta en jacka...


Vidare till Stabäck och årets första grillning!
Underbart gott och himla mys!

Jag och LS krattade massa löv... Har fått min första kratt-blåsa ever! Hahaha!


Igår så fixade vi till min lgh lite då J´s bror + tjej skulle komma förbi!
Handlade lite och sedan åt vi första glasen oxå ;)
Varför börjar jag typ alltid med en magnum mandel?
Ah... gott vare!


Idag har jag tagit åt mig ett längre pass...
Jåbbe.

Jao.

De va väl de?


Fjonkan - Har världens bästa matlåda idag! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0