Det var visst...

...vissa som fått skrapa vintrutan på sina bilar imorse...
 
Iiiiinte jaaaag!
 
Vaknade typ 7.. låg och drog mig till 10...
Somnade om..
Spelade UNO! Haha!
Såååå himla skönt att inte behöva kliva upp ur sängen! ;D
 
 
Igår belv jag hämtad av M och A för en liten tripp till ett ställe utanför Horndal...
Vi hittade (tillslut) fram till "Min lilla mormor och jag" som butiken hette!
Pytteliten och huuuur mysig som helst!
Väldigt bra priser och man ville ha typ ALLT!
Jag fick med mig två bilder,en pajform, ett jättesött porslinshjärta och ett doft/massageljus som doftade LJUVLIGT!
Nästan så att man skulle vilja äta lite på det! :D
Vi ska åka tillbaka till den lilla butiken men de får bli om en månad eller så...
Hoppas på att sortimentet är lite annat då :)
Är SÅ nöjd med mina fina små saker!
 
 
Happ, blogg är omgjort men de tänkte jag inte lägga nån större energi på att tycka nåt om...
 
 
Borde ta och laga mat och diska upp lite...
Ska jobba om några timmar...
Kanske hinner jag dammsuga oxå?
Har tagit reda på lite av tvätten som typ aldrig vill torka till...
Har vridit på elementen nu iaf...
Kallt som attan är de!
 
Hösten är nog här...
Sommaren var aldrig här...
 
Känns riktigt bra att få lite mer semester över nyår faktiskt...
Känner mig halvt snuvad på den jag haft även om det varit underbart att fått vara ledig!
Välbehövligt.
 
Mnöö...
 
Fjonkan - Vill ha fingervantar på mig, inne!

Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Nähääää du fick med dig 3 bilder hem!! ;-) Pusssss!

Svar: Ja men de visste jag juh inte dååå! ;) Puss!
Fjonkan

2012-09-18 @ 21:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0