Det märks...

...att jag är utvilad och att jag har ork!

Min hjärna och jag har varit i otakt ett längre tag nu...


Har gjort klart etikkursen.
Gjorde en fördjupningsuppgift då min lärare tyckte jag skulle göra det.
Väntar på betyg.
Har fått massa med berömoch pepp.
Så skönt att höra att de man gör är bra!

Åter igen har jag fått höra att jag är duktig på att skriva och att jag borde bli författare...
Jag skrattar bara åt de... hehe...
Min vän M sa: "De har jag juh alltid sagt!!"
Hon är den första som ska få en bok signad om jag släpper någon...
Skoja och sa att de skulle bli en barnbok ;)


Jag har fått tillbaka lite jävlarannamma...
Igår klippte jag gräset åt papps...
Kändes som om jag var förbannad samtidigt som jag ville och körde på...
Tänkte ett tag att jag skulle spara en del men sen så sa jag åt mig själv att jag kör tills soppan är slut, jag skulle inte ge mig!
Och de gjorde jag.. Körde tills de tog slut!
Blev en sträng kvar att klippa vilket irriterar mig som fan.
Gräset var högt och klipparen la av flera ggr...

Hade handboll i lurarna så det gick bra!
Jag skulle vilja pussa den som kom på att ha radio i hörselskydden!
Underbart!

Jag var så underbart trött och slut igår när jag kom hem och de va såååå skönt!
Idag känner jag mig lagomt mör i kroppen och de känns som att händerna inte släppt gräsklipparen ;)
Skönt de ska bli när papps skaffar sig en åkgräsklippare!
Han har juh några mattor att klippa om man säger så!

Måste sätta igång med medicinplugget oxå...
Känns drygt att dra igång de men ja vet att de kommer kännas skönt sen...
Många av mina klasskompisar är redan klar..
Men jag hade inte fixat det tidigare så som jag var...
Somnade efter att ha läst en sida ur boken...
Tog inte in ett skvatt...


I fredags köpte jag och LS presenter till sessan som fyller 6år om en vecka!
Jag har slagit in dom och paketetn blev såååå fina!
Mycket rosa, mycket fina snören och så klistermärken! ;)
Ja tycker de är skoj att slå in paket!
Snalla in kan man oxå säga... snalla... hade glömt de ordet! :P


Sessan på dagisavslutningen! <3


Funderar på att plocka lite hallon i veckan...
Farmors buskar är fulla och man lär passa på innan regnet gör så att de ramlar ner...
Smaskade på några igår och de är såå goda!
Mmmm! Kan va bra att ha i frysen!
I min frys finns nu massa blåbär oxå! Gött!

Borde städa idag.
Det ser ut som om en tromb dragit fram här hemma..
Hua..
Skulle eg ha åkt till horndal med mina babes idag men en fick förhinder...

Ska plocka lite tvätt oxå... Tvättade igår...
Samtidigt som jag solade...
Som vanligt så somnade jag i solstolen...
Haha!
Vaknade av att hunde skällde och drog iväg...
Vaktar för alla bilar som åker förbi huset...
Skulle ha filmat mig när jag drog iväg, nyvaken och yr! :P
Halkade i leran åh hade mig! haha...

Längtar efter min J...
Dröjer några veckor innan vi ses nu...
Men då tar han ledigt fredagen så vi blir tillsammans en dag xtra! Myys!


Vi i regnskogen på Aquaria!

Hade en helt otroligt mysig helg förra helgen!
Var hos J...
Vädret var så fint och stan underbar!
Mycket folk då de va Pride...
Missade dock paraden... :/

Gick på stan på fm/lunch på lördagen... Shoppade - fyndade massa på rean!
Känns så skoj att ha en garderob med så mkt nytt i! Längesen jag shoppade så mkt!
Flera tunikor och 2 klockor!
Överlycklig!

Efter de gick vi längs vattnet...
Kände mig så lycklig, kär och glad!

 
När solen skiner är Stockholm en vacker stad!
<3

Firade J´s mamma på kvällen...Himla mys och himla lyckat allt!

På lördagen packade vi med oss gott att äta och gick till Vinterviken...
Stockholms smultronställe...
Härligt värre!
Dock blåste de lite men de hindrade inte oss... :P


Mys i Vinterviken! <3


Nu ska jag lyfta på häcken!

Fjonkan - Såå najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0