Dagarna går...

...som valigt...

Har hamnat i ekorrhjulet igen...
Nästan.


I helgen som va kom J hit...
Fredagen åt vi middag hos LS och Jojje...
SKITGOD lax, potatis och romsås!
Den godaste laxen jag ätit EVER!

Efter de gick vi på bio, Bridesmaids...
Sååååå jäkla rolig film!
Vi skrattade så vi kiknade!
Och de är inte bara en tjejfilm!
Se den! :D


Lördagen åkte vi till Långsjön där BS m famlij ställt upp husvagnen...
Grabbarna fiskade och vi tjejer plockade svamp och blåbär...
Mitt i svampplockandet blev S bajsis och supermostern fick bygga en toa mitt ute i skogen^^
"...eeeeeh...mamma...jag vill egentligen inte säga de här men jag är bajsnödig..."
Hahahaha!
Skruttfia...

Söndagen så hoppade vi upp i tid och traskade till skogen...
Svamp och blåbärs-plockar-dax igen!
J älgade fram i skogen som om han varit där 14 ggr förut...
När jag tittade upp var han borta...
Hahaha...
Hittade rätt mkt trattisar och jag plockade bautablåbär!

Senare kom LS och Jojje på middag.
Vi hade slängt ihop en tjälknöl och en potatisgratäng...
Gräddkokade trattisar till...
Dom som åt svamp sa att de va gott, jag tycker bara det är skoj att plocka!
Blåbären passade perfekt till pannacottan jag gjort!
Gött!

Yeah yeah...
Vi hade frukostmöte på ny-jobbet i måndags!
Vissa blev alldeles till sig i brallan! :P
Ah... Vi får se va de blir de där...
Öppnar snart äre tänkt...


Ska försöka slänga ihop ett schema oxå..
Har fått J´s matchschema...
Inte lätt att koka ihop men men.. De får väl funka på nå vis antar jag...
Aja...

Näe, nu ska jag ta och fixa mig...
Tråkigt då jag blivit helt köttig i ansiktet...
Måste sola nån dag.

Hare!


Fjonkan - vill ut i skogen mera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0