Jag kan inte lyssna...

...på gråt-musik för tillfället...

Imorse ballade jag ur i bilen på väg till jobbet...
Sjukt...
Om jag tycker de är jobbigt, hur ska då de andra känna sig...? Fruktansvärt...
<3


Har precis kommit upp ur badet...
Unnade mig både skum, bacardi och choklad....
Välbehövligt...
Mån ska jag inte göra många knop alls.
Jag ska bara va mig själv och göra sånt som jag vill...
Hade tänkt färga håret och fixa naglarna...
Raka benen...Ah, jag behöver en omgång om man säger så...


I veckan blire däckbyte...
Och shopping...

Imån ska jag hämta ut ett paket på posten... Tror de ligger där iaf...
Hoppas på de...
Jag ska skrapa en triss och förhoppningsvis bli mångmiljonär...
När jag har blivit det ska jag ta tjänstledigt och resa som en galning...
Ah, fast de får bli efter LS och Jojje kommit hem från Thai...
Jag ska juh passa katterna från helvetet i 2 veckor...
Beda Bandit och Pipen Pirat...
Båda två heter "kattjävel" när dom bor hos mig ;)
Näe... vi ska ha myyys.. Vi ska äta mat med hår i, vi ska rollra av soffan 100000ggr...Jaaa vi kommer ha fullt upp! ;)

Alltså.
De finns folk i min närhet som jag irriterar mig nå så in i helvete på.
Stick och brinn för i helvete!
På ren svenska.
Grrrrr.


Idag har jag varit till BS och hulliganerna...
Dom kom hem efter ett tag och jag fick världens mysigaste kram av de 2 som fortfarande inte blivit stoooor och cooool...
Skitungar, va jag älskar er!<3

Har ätit kinamat idag.
Gött som fan!

Jajja...


Fjonkan - Outshitted appleskruut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0