Novembergdag...

...som vanligt grå, regning och tråkig...

Har roat mig med inomhusaktiviteter idag...

Hoppade upp tidigt som 17 eftersom ja inte visste när mitt nya kylskåp ska komma...
Det har inte kommit än.
Aja...

Duschade..
Frulla...
Åh sen packade jag ur de som stod i kylen... Typ burkar...
Och de torra som stod ovanför...
Har kassar står ute på balkongen och i sovrummet...
Hua va jag är allergisk mot röra!

Har dammsugit... Katthår typ ÖVERALLT!
Har sugit av fåtöljerna...och va gör katterna då tror o dom lägger sig i soffan...
Haha...
Asså de där katterna påminner sååå himla mkt om LS och jag när vi va mindre!
Dom bråkar som fasen ena stunden och den andra så tvättar dom varandra!
Knäppisar!


De låter oroväckande ifrån trapphuset...
Någon som brukar våld på något...
De skulle jag oxå vilja.


Har kikat på mer klänningar idag...
Hittade en rätt fin som jag ska klicka hem närmare lön... :P
En grön... Som täcker axlarna... Vet inte varför jag har börjat känna sån avsky för mina axlar...
Lr jo de vet ja.

Har lite probs med att hitta nåt att ha på mig ikväll oxå...
Ska juh iväg på de där kingpin... Äta och greja..
Såg att det fanns sniglar, musslor och grodor på menyn (!)
Hahaha... Undra om bussen svänger förbi Mc.D på vägen hem?? :P

Jao jao...

Nu ska jag fixa naglarna!
Och börja med håret...
Tänkte jag skulle hoppa över bilen ikväll och gå ner till bhlp. Kanske ska sörpla på en ölsing där inne :P
Veem veet  :D

Måste borsta tänderna... Jag har dill emellan och jag luktar löööök! :P


Fjonkan - Vill att de ska kännas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0