Hellre ett trasigt...

...kylskåp än ett trasigt hjärta!

De trasiga kylskåpet blir imån utbytt till ett nytt!
Fick ett låne-kylskåp av HH som kanske funkar...
Jag har mina kylvaror ute på balkongen...
Hoppas fågelfan låter bli mina grejer bara...



Idag har jag bara umgåtts med mig själv!
Jag gör det rätt ofta...^^
Kan va skönt...
Jag och jag åkte en sväng till viken och shoppade lite...
Lite onödigt blir man glad av! :D
Lr ja, de kommer juh att användas så så onödigt vare inte!

Va köpte jag då... En stekspade, siden band, grillfolie, gravljus, julpapper, klädroller... eeeh...
Åh så mat...
AH! Lte förbannad man blir ibland då!
Va på öb och kikade.. såg att dom hade mitt shampoo och balsam för 19:- PERFA tänkte jag och köpte! Billigare än så kan man inte hitta de...
Handlade sen på willys och då hade dom samma shampoo och balsam som kampanjvara...
13:- !!!!!
Äre inte alltid så?!

Jaja...

Va in en sväng på Ånyo oxå men hittade såklart inget...
Inget skoj iaf...
De hade en spegel men den va trasig i ena kanten...
Sen hade dom ett bord och en pigtittare som var av intresse... Tills jag såg priset...
Noo nooo, inte för nåt begagnat...


Har nyss ätit apelsin med hela ansiktet!
Mumms!

Är kattvakt då LS och Jojje solar och fjantar sig i Thailand...
Katterna typ sover, äter och skiter.
Och hårar.
Dom har gjort fåtöljerna till sina egna...
Därför jag köpte rollrar idag...


Imån ska jag kanske måla nåt...
Börjar bli orolig i kroppen...
Vill ha nåt att göra...

Finnarna poppar upp som på beställning trots att jag inte känt någon ångest ännu...
November är en jävla skitmånad.
Mörk, tråkig och äcklig.


Imån kväll ska jag iväg med jobbet på kuligheter...
Vi ska till kingpin i gävle... Bowla och äta libanesisk mat... Aldrig ätit förr...
Ah, betygsättning efteråt!


Nu ska jag börja skriva på 2011års Önskelista!
Har önskat mig en klocka av Sthlms-tomten men han ville tydligen ha mer att välja bland :P


Fjonkan - Som ska jobba på julafton...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0