Midsommarhelgen...

...är över...

Igår gick jag och la mig kl 20.30...
Va heeeelt slut!


På midsommarafton var vi i Kalvsnäs...
Vi åt sill, de andra drack nubbe till...
Vi grilla, vi åt tårta, vi spelade kubb, vi tjattrade o vi skrattade!
-Tills ölen va slut...
"En slank han hiiit, åh en slanka han diiit åh en slank han ner i diket!"
-Då åkte vi hem.

Jag plåstrade om och bäddade ner Mr Macgyver och sen väntade jag på att klockan skulle bli så mkt att jag skulle åka och skjutsa folk...
När de va klart la jag mig på soffan och sov...
Jag fick smaka på hur de är att ha småbarn igen... ^^
Vaknade x flera den natten...

"Hur går det?"
"Jorå, hur går de själv??"


"Du har nyss spytt..."
"Inge mys alltså...?"


Slog upp ögonen på fm nångång.
Ledbruten av soffliggandet.



Midsommardagen.

Den firade vi LS och Jojjes stuga!
Sammalika där;
Sill och grillat!

Efter det spelade vi spel och skrattade så vi nästan kissade på oss!
Himla myyys!
Åkte därifrån i 12snåret...
Väl hemma somnade jag på armen...


Söndag.

Kort sovis...
Gjorde oss iordning...
Åkte till papps.
Gjorde en jordgubbspaj och bjöd på!
Väldans smaskig!

Sen tog vi båten ut på sjön och fiskade lite...
Jag fick 3 fiskar...
J drog in sin gädda till båten men den blev rädd när den fick se vem som höll i spö så han slet sig :P
Sååå...
Jag vann! :P


Idag.

Vaknade en hel timme innan klockan skulle ringa...
Drömde knas -som vanligt.

Jag var med på en förlossning där mamman satt konstig på långsidan av sängen och tryckte fram sin bebis medans personal och pappan tog emot...
Sen torkade dom av bebisen allt klet.


...Jag drömde om Mamma igen.
Den här gången kändes de bättre...

Vi pratade om att vi skulle hitta på nåt roligt på torsdag när jag är ledig...
Vi pratade om hennes mediciner... Hur mkt hon tog...
To.m i drömmen så sa hon inte allt...
Den här gången var vi i mitt kök...

Hon sa att Dr sagt att för hennes del var det vara att glömma de där med cafégrejen...
Men att de skulle gå bättre för Mia för hon hade energi och ork...

Pappa var med där oxå, de va vinter...
Jag drömmer så osammanhängande så ja blir knäpp...
Helt otroligt att andra kan tyda sånt här...

Ja drömde att jag skulle duscha och att jag gjorde de 3ggr men glömde att tvätta håret alla 3 ggrna...


Vad är det som rör sig i mitt huvud...?


Jaa... J åkte hem igår...
Det blev tomt på ett sätt men på ett annat inte...
Om man ser till röran i mitt hem^^
Fullt med disk... Sen har jag tvätt att vika....
Skönt att veta va man ska göra när man kommer hem idag...

Ska snart åka och jobba...

Ska borsta tänder och hår först bara - dock inte med samma borste!



Fjonkan - Saknar... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0