De håller i sig...

...de där med maten!

-Jaaa... lite fuskis blidde de i söndags och igår...
Men ska man va duktig så kräver de planering...
Svårt att äta nyttigt snabbt...
LS har dåligt inflytande på mig...
Hallå! Hon hade väl kunnat låta bli att stoppa den där chokladbollen i munnen på mig?! ;P
Hehehehe...

Nu tex...

Har gjort 3 maträtter i en...^^

Gjorde 2 tacofyllda paprikor och så åt jag precis bara vanlig tacosallad till lunch nu...
Supergott juh...
Ja kan äta tacos jämt...
Ensam oxå!
Tragiska jaaaag :P

Får se hur paprikorna smakar... första gången ja fixar sånna...
Flipp lr flopp - ja berättar sen!


Sön-mån fixades det i stugan...
Gardiner och grejs... Provkörde gräsklipparen...
Skurat av golvet och målat...
Jewlar, de tar sig!
Så himla skoj att se att de inte är så långt kvar!
Wooohooo!!


Njääe... Nu ska jag snart dra mig till jobbet...
Uuuunderbara bastu!
Asså... Ventilations-bestämnings-gubbarna skulle komma och jobba där i några dagar när de är som varmast...
Fan olidligt...
Kan man inte stämma dom? :P


Ååååh! De växer så de knakar på min balkong!
Så jäkla stolt så de finns inte! :D
Dilllll... Åh va den har blivit höööög!
Hihi...

Näe!

Tjopp tjopp!



Fjonkan - 2 kg lättare om vågen inte fuckar med mig dvs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0