Kärlekslåtar...

...till frukosten...
Den ni ;P


Idag är det måndag.
Jag sa att de skulle bli en toppen vecka...
Veckan börjar med att pappa ska operera foten och jag hittar en knöl under örat.
Aja, de kan bara bli bättre...


LS sa att de va spottköteln och att man skulle äta CITRON för att de skulle bli bättre...
Jag som ÄLSKAR citron... bläh... hahaha...
Men som jag sa till henne, jag är jävligt glad att hon inte sa att jags kulle äta oliver! :P
Jag ska köpa mig en jävel sen och gnaga på...
Försvinner den inte då ska jag stämma LS ;)
För sveda, värk och pengar för utlägget av "medicinen" :P

Va kostar en citron? ;D


Det är + grader ute idag!
Det är BRA.

Pappas M och jag ska springa i affärer under tiden pappa opas...
De kan oxå bli bra. Bättre hade de varit om jag hade haft mer än 70:- kvar^^
Men jag HÅLLER BUDGETEN än!
Bud-geten... Hahaha...

På torsdag får jag lön och de ska bli för jevla skönt!
Jag önskar att jag kunde säga till min ekonomiskerådgivare att jag hållt budgeten OCH sparat den här månaden!
Jag ÖNSKAR!



Jag har pratat med min Elin.
Innan vi dör ska vi göra en resa tillsammans.
Vi ska åka till Auschwitz.

Hon är kanske den enda som jag känner som är tillräckligt "störd" för att göra den resan med mig.
Alltså, störd på ett helt underbart sätt!

Jag har velat åka dit sen hur många år tillbaka som helst.
Jag intresserar mig för hemska saker.
Vi får INTE glömma vad som hänt där...
Jag skulle verkligen vilja se det med egna ögon...

Innan vi dör och innan vi skaffat barn har vi sagt...
Man blir tydligen aningen blödigare än vad man redan är då^^



Nu ska jag fixa håret och ta på mig ansiktet...
Si de så.



Fjonkan - Tycker som hon vill, NÄR hon vill...


Kommentarer
Postat av: Lil Sis!

Jadu sis, en citron kostar kanske 4kr :P So suuuuu me ;D haha! och jag sa bara att det KANSKE är spottkörteln :D

Ja åk till auschwitz ni, till jämmer o elände. Jag drar till Maldiverna, hähä ;D

Ses på fredag :)

<3

2011-01-24 @ 15:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0