Bitande...

...kyla...

Brr...

Hade jag börjat jobbet imorse hade bilen inte startat!

Var ut i tid nu och kikade, 3e försöket hoppade den igång på... Liiite småseg sådär... Och då är de "bara" -14*

Körde den varm och sen skyndade jag mig in igen...
Åter igen: Jag är evigt tacksam för att ha ett inomhusjobb!

Andra hade inte lika mkt tur som jag.
Andras bilar hade frysit.
Jag älskar min bil när den hoppar igång och jag hatar den när den vägrar gå.


Brr... När de är kallt ute känns de inne...

Btw, kl 8 vaknade jag idag.
8.
Jag har diskat upp en del, de jag hann innan jag va tvungen att avbryta för bil-startar-koll.

Skulle behöva dammsuga.
De va längesen som de va såhär... Dammtussar som yr omkring...

Appropå yr så kikade jag på vädret, yr.no.
Skulle va -15* imån med.

Hallå vår! Vart är du när jag behöver dig som mest?!



Antar att min J är hemma från jobbet idag oxå...
Har inte sett honom på face-chatten :P
Snacka stenkoll... hehe...
Han behöver antagligen ta igen sig, att tillbringa dagar tillsammans med mig kan vara påfrestande.
Ooooooooh noooo!
Jag tvingade honom att gå utan mössa i helgen, kan de va därför han är sjuk?! :S
Lr han fick de att låta som om han blev tvingad :P

Näe, nu ska jag kika en blogg till, nyfiken.
Sen åka mot jobbet! Yes.
Tillbaka till verkligheten.
Låter som en filmtitel.

yeah yeah.


Fjonkan - Hade frysit pitten av sig om hon haft en sån! Så kallt äre ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0