Vart är...

..tuppen?

Fattar inte att ja vaknar typ astidigt...
Igår ville ja sova längre än 6.30 idag vaknade jag då...
fiiiis.

Ah.

Idag ska jag till LS och J...
Sola, måla, fixa...
Vi får se va dä blir...
Ska in på Oves när ja ändå åker förbi :P
De är fasen nästan de bästa med att dom köpt stuga där!
De gör de liiite roligare iaf! ;D






Ah...
Ja gillar smör :P
Sen gillar jag gitarrklink och pianoplink...
Jisses va vackert de är...


Känner mig helt ledbruten idag...
Ah, efter allt liggande på stranden... Fan va hårt de är alltså...
Gjorde röv och bröst gropar men de blidde inte så mkt bättre...


Kikade vad de skulle bli för väder på Rånö då när vi ska dit...
15-17 grader. Moln. Regn. Typ.
Kul.
Ska de va så så kommer ja va ännu mera bäst på UNO... ;)


Ja gillar att de går att bädda in från tuben igen.
Jag gillar att nrj går att spela när voice kuka ur.
 :P


Näe de suger i magen!
Dax för frukost!

Ha en bra dag alla!


Fjonkan - Lite brun! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0